/biat/arbeitsbereiche/elektrotechnik
iesslichBindestricheBitteEntfernen- @ uni-flensburg.de +49 461 805 2015 Gebäude Oslo - OSL 074 Kontaktdaten Telefon +49 461 805 2015 E-Mail ilona.soennichsen -TextEinschliesslichBindestricheBitteEntfernen-
/biat/arbeitsbereiche/informationstechnik
iesslichBindestricheBitteEntfernen- @ uni-flensburg.de +49 461 805 2015 Gebäude Oslo - OSL 074 Kontaktdaten Telefon +49 461 805 2015 E-Mail ilona.soennichsen -TextEinschliesslichBindestricheBitteEntfernen-
/aundo/forschung/publikationen
Questionnaire. HUMOR : International Journal of Humor Research, 29(3), 439-465. DOI: 10.1515/humor-2015-0118. Gerdenitsch, C., Scheel, T. , Andorfer, J. & Korunka, C. (2016). Coworking Spaces - Providing
/die-universitaet/organisation-und-struktur/satzungen-und-ordnungen/dokumente-zum-studium/med-lehramt-an-gymnasien
ung, Praktikumsordnung Dateiname Kategorie Datum Größe / Typ Praktikumsordnung zum Praxissemester 2015 (Lesefassung) 17.02.2020 160 KB (PDF) PStO Erweiterungsstudium 2022 (Lesefassung) 18.04.2024 100 KB
- Diese Seite in anderen Bereichen
-
/physik/forschung/publikationen
Levrini O. (2015) "Recasting particle physics by entangling physics, history and philosophy", IL NUOVO CIMENTO C Issue 3, paper 88 Published on line: 28 January 2016 (DOI 10.1393/ncc/i2015-15088-y) 2015 Heering [...] Winchester (2015). "History of Science and Science Education: The Uses of Old Instruments and Developing Institutions in Developing New Conceptions." Interchange 46(1): 1-3. Dagher, Z. and P. Heering (2015). "Science [...] A., & Eilks, I. (2015). The Philosophical Works of Ludwik Fleck and Their Potential Meaning for Teaching and Learning Science. Science & Education, 24(3), 281-298 Heering, P. (2015). Potenziale historischer
/physik/forschung/historische-ansaetze-in-bildungswissenschaften
Physics Through History , in: Science and Education 9: 363-373. Beispiele für Fallstudien Heering, P. (2015) Make–Keep–Use: Bringing Historical Instruments into the Classroom . Interchange, 46(1), 5-18 Asmussen
/daf-daz/daz-ag/fachtagungen-der-daz-ag
der sich zwischen romantisierenden Vorstellungen und bad-practice-Berichten (Werning & Avci-Werning 2015) zu einem "ideologischen Minenfeld" (Speck 2011: 7) entwickelt hat. So verwundert nicht, dass sich
- Diese Seite in anderen Bereichen
-
/trilateral-graduate-school/kandidaten
critical issues impacting his community from a social, political, economic, and religious facets. Since 2015, he was part of local and global institutes, where he had projects, trainings, and workshops in dialogue [...] zurückdatieren" lassen und "(...) den Traditionen beduinischer Wüstenstämme" entstammen (H. Rohne, 2015). Der Schwerpunkt der Betrachtung liegt dabei in geografischer Hinsicht auf dem Westjordanland, in [...] Etel Adnan. An interpretation from the perspective of the Christian tradition of martyrdom. In 2014/2015 she completed a development volunteer service organised by the Federal Ministry for Economic Cooperation
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/babbe-johannes-dr/publications
intermedialen Verhältnis von Comic und Fotografie." Closure. Kieler e-Journal für Comicforschung 2 (2015): 67–89. Reviews: Review of Subjectivity across Media. Interdisciplinary and Transmedial Perspectives
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/babbe-johannes-dr/cv
(FÜR)," University of Hamburg. 2015 – 2020 Ph.D. in American Studies, University of Hamburg. Dissertation Topic: "Frames and Framing in Documentary Comics." 2012 – 2015 Master of Arts in "British an American [...] of Hamburg in accordance with the Hamburg Act for the Promotion of Young Researchers and Artists. 2015 – 2017 Research Assistant to Prof. Dr. Astrid Böger in the research project "Media-Aesthetic Strategies [...] Award 2016 for Comic and Animation Studies, category: best BA or MA thesis. · American Studies Award 2015 of the University of Hamburg for the best master’s thesis in American Studies, sponsored by the A