Aktive Filter:
Alle Filter entfernen
/datenschutz
Datenschutzerklärung der Europa-Universität Flensburg Vorlesen Auf dieser Seite informieren wir Sie umfassend über den Umgang mit personenbezogenen Daten, die bei der Benutzung von www.uni-flensburg.d
/philosophie/personen/prof-dr-anne-reichold/veroeffentlichungen
Brandoms Expressive Vernunft" . In : Zeitschrift für Semiotik 36/2014, 3-4. Reichold, Anne (2016): What is it like to be a discursive being? Perspektivität und Ich-du-Sozialität bei Robert Brandom. In: Zeitschrift [...] Paderborn: mentis, 249-266. Reichold, Anne (2013): Bonhoeffer's Worldly Hermeneutics: Language and Life as Spheres of "In-Between". In: Wüstenberg, Ralf/Zimmermann, Jens (Hg.): God speaks to us. Dietrich
/zww/hochschuldidaktik/the-international-staff-network-at-the-euf/moving-to-germany-2
the infrequent bus schedule does not work with your daily life. If you want to drive a car in Germany, you will need a driving licensce that is valid in Germany. The driving licensce from your home country [...] Campus Information Europe-University Flensburg Vorlesen Getting around in Flensburg 1. Bus Flensburg is well connected by bus. You can purchase tickets on the bus itself or you can go to the Aktiv Bus physical
/zww/hochschuldidaktik/the-international-staff-network-at-the-euf/moving-to-germany-1
This is required for enrolling as a doctoral student or for ensigning an employment contract. Degree certificates (original copies and certified English/German translations if applicable). This is required [...] relocation to Flensburg Vorlesen Relocating to Flensburg | Checklist of most important documents It is important that you prepare the following aspects before your departure to Flensburg. We have put together [...] of how healthcare works in Germany and will help you make an informed decision about which coverage is the most appropriate one for you. Please check in time which insurance cover will be necessary for
/zimt/support/haeufig-gestellte-fragen-faq/faq-studiport-und-his-module/fuer-studierende
FAQ für Studierende (HIS/Studiport) Vorlesen Studiport, LSF & Zugangsdaten - Überblick Wie kann ich das "Studiport" erreichen? Es gibt verschiedene Möglichkeiten. Zum Beispiel über diese URL: studipor
/erziehungswissenschaften/wer-wir-sind/personen-2/tressat-michael-dr/seminarinfos/adoleszenzforschung
Adoleszenzforschung: Was ist das Besondere dieser Perspektive auf Jugend? Vorlesen Vera King und Hans-Christoph Koller, die Herausgeber der Reihe Adoleszenzforschung, haben dies treffend beschrieben:
/germanistik/forschung/forschungskooperationen
Forschungskooperationen Vorlesen Georg Brandes-Gesellschaft für Literaturvermittlung und Kulturtransfer Die Gesellschaft betreibt ihre Arbeit im Geiste des dänischen Schriftstellers, europäischen Gren
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/ehemalige/eckert-hartwig-prof-dr
Zeitschrift für die Sekundarstufe I des Schulwesens, Westermann Schulbuchverlag; S. 25-19, 2001 "Her voice is full of money". Wie man Stimmen liest, sieht, hört und macht. In: J. Kahlert, Michael Schröder, Axel [...] Oldenburg im Institut zur Erforschung von Mensch-Umwelt-Beziehungen; Fachrichtung 5, Psychologie "Her voice is full of money." Was uns die Stimme singt und lacht. Eröffnungsvortrag am 9.12.1999 auf der Tagung "Mit
/friesisch/forschung/abgeschlossene-projekte/smile-project
figures on the number of speakers and the geographical spread of where North Frisian is spoken. In addition, it is not sufficiently clear which language planning and revitalization efforts have been i [...] Lena Terhart. Progress Report and Queries. SMiLE-project meeting. NUI Galway. (Nov) 2019 Langer, Nils. Is Frisian a Pluricentric Language?. Language, Cultures, and Nations. International Conference at the [...] figures for language competence and language usage highest or lowest? RQ4. Data collection II: What is the perception of the North Frisian language, its users and any language planning / revitalisation
/forschung/forschungsprojekte/insightresearch/study-as-you-are-studyasu
"Study as you are - STUDYasU" Vorlesen Inklusivität im Fokus eines Projekts zwischen Medienbildung und Sonderpädagogik Wie kann Digitalisierung dazu beitragen, Hochschul-Lehre inklusiver zu gestalten?