/startseite-des-intranets/aktuelles/zusammenfassender-intranet-kalender/event/interdisziplinaeres-kolloquium-4
32% of Americans trust traditional media (Gallup 2016), and a vast majority of people has turned to Social Media for political and news-related content. Youtube is second most popular site for political content
/nec/termindetails/event/die-zukunft-beginnt-jetzt-klima-und-gesellschaftswandel-im-spannungsverhaeltnis-von-kontingenz-und-pfadabhaengigkeit
und Pfadabhängigkeit". Impulsvortrag beim Symposium "un/certain futures - the role of design in social transformation processes". Datum: 01./02.12.2016 Ort: HBK Braunschweig Mit: Bernd Sommer
/startseite-des-intranets/aktuelles/zusammenfassender-intranet-kalender/event/in-the-dark-room-everything-goes-out-of-the-window-sex-clubs-dark-rooms-and-the-loss-of-masculinity
of men’s power, difference and desires. Whilst these frameworks may be productive in a number of social and cultural arenas, this paper argues that it is important to explore and consider the possibilities
/startseite-des-intranets/aktuelles/zusammenfassender-intranet-kalender/event/interdisziplinaeres-kolloquium-5
home’. These literal and metaphorical losses have been blamed for the many intersecting psychic and social crises that characterise the contemporary condition. Re-rooting, and the excavation and recuperation
/nec/termindetails/event/wirtschaftliche-transformationen-und-gemeinwohl-oekonomie
und Gemeinwohl-Ökonomie". Impulsvortrag beim Symposium "un/certain futures - the role of design in social transformation processes". Datum: 01./02.12.2016 Ort: HBK Braunschweig Mit: Klara Stumpf
/startseite-des-intranets/aktuelles/zusammenfassender-intranet-kalender/event/winspire-startup-talk-7
für Management der EUF und hat sich schon im Rahmen der Lehre und ihrer Masterarbeit mit dem Thema Social StartUps beschäftigt. Nach dem Vortrag gibt es wieder ausreichend Zeit zum Netzwerken und Austauschen
/startseite-des-intranets/aktuelles/zusammenfassender-intranet-kalender/event/winspire-startup-talk-5
Claudia Kiani, PR und Social Media Expertin gründete omnia360, eine 360°-Marketingagentur mit Fokus auf immersiven Inhalten. Omnia 360 berät rund um das Thema 360-Grad-Marketing und produziert 360°-Inhalte
/startseite-des-intranets/aktuelles/zusammenfassender-intranet-kalender/event/winspire-startup-talk-3
t worden. Gründer Cup Kiel region 2013 (SonderPreis) Next Economy Award 2016 (Finalist Category "Social Entrepreneur" - https://www.nexteconomyaward.de/award/preistraeger-2016/ ) Kieler Nachhaltigkeitpreis
/startseite-des-intranets/aktuelles/zusammenfassender-intranet-kalender/event/everyday-childhoods-doing-ethnography-with-children-in-the-family
children in Athens, Hyderabad and London, we seek to understand the ways in which an orientation towards social action emerges in middle childhood. In the research we work closely with the children, facilitating
fileadmin/content/portal/die-universitaet/dokumente/satzungen/amtliche-satzungen/2019/-11-redaktionsfassung-neue-psto-m.ed.-sondpaed-2019-inkl.-fsaen-fuer-2.-lesung-senat-stand-09-01-2019.pdf
MA-ES 02 Dealing with Gender, Identity, Culture, and Minority Issues when it Comes to Emotional and Social Needs (Pflicht im Schwerpunkt Primarstufe; Pflicht im Schwerpunkt Sekundarstufe, wenn ES als SV 2 [...] oder dem Portfolio beigefügt. 5 MA-ES 06 Innovative Research Designs for Promoting Emotional and Social Development in Schools (Pflicht im Schwerpunkt Primarstufe, wenn ES als SV 1 studiert wird; Pflicht