/partnersinmobility/team/kathrin-wild
Early Foreign Language Learning and Plurilingual Education - Building Bridges Between Theory and Practice International Conference, Københavns Universitet/Dänemark, 24.05.2018 2017 "Pizza, ja, das heißt
/zww/wer-wir-sind/team-hochschuldidaktik/kathrin-rheinlaender
T. (2017). Attitudes and attitude change of students towards the relationship between theory and practice. HEAd‘2017, Valencia 22.-24.June 2017. Fischer, T. / Rheinländer, Kathrin / Dangelat, Marina / Bach
/nec/ueber-uns/personen/mitarbeiterinnen-mitarbeiter/jonas-lage
Bachelorstudium "Energie- und Umweltmanagement" an der Fachhochschule Flensburg Publikationen Lage, Jonas; Best, Benjamin; Froese, Tobias; Zell-Ziegler, Carina (2024): Policy-Making as a Crucial Element for Sufficiency [...] Maike; Mahrt, Levke; Brüggemann, Henning; Takla-Zehrfeld, Claudia (2024). Putting sufficiency into practice. Transdisciplinary sufficiency research in urban development: The Hafen-Ost real-world laboratory [...] Gegenwart , S. 433-450. Bielefeld: transcript Verlag. Lage, Jonas; Thema, Johannes; Zell-Ziegler, Carina; Best, Benjamin; Cordroch, Luisa; Wiese, Frauke (2023). Citizens call for sufficiency and regulation — A
/dualer-master-sopaed/wer-wir-sind/das-team/janne-berner-abgeordnete-lehrkraft
Seminar FrSe 2024 157005k Modul 7 - TM 1 - Best practice in sonderpädagogischen handlungsfeldern: Unterricht Seminar FrSe 2024 157006k Modul 7 - TM 2 - Best Practice in sonderpädagogischen Praxisfeldern: Übergänge
/sport/kollegium/dr-nele-schlapkohl
Schlapkohl, N. & Johannsen, U. (2021). Individuelle Förderung durch Peer-to-Peer-Learning – Best Practice und Umsetzungshilfen. In Raabe Klasse Schule (Hrsg.) Förderin in der Praxis und Intervention.