/en/pluralist-economics/teaching
an email with your CV, your transcript of records, and your desired topic to the secretariat (Ms. Hübner). Please briefly justify the selection of the topic and your academic point of departure in the email
/en/ksm/information-for-current-students
Some general information regaring administrative aspects of the KSM program. Please note: additional information is available on the German version of this website - especially as it concerns forms an
fileadmin/content/seminare/romanistik/sgds/sgds-programm-31052022/programme-conference-du-sgds-2022-fr.pdf
Uniformity in School Grammar before the Introduction of “Lily’s Latin Grammar” Filatkina, Natalia / Hübner, Julia / Rapp, Andrea / Simon, Horst: cette Langue est ensin pervenuë à sa derniere perfection.
fileadmin/content/seminare/romanistik/sgds/sgds-programm-31052022/programme-sgds-conference-2022-en.pdf
fileadmin/content/seminare/romanistik/sgds/sgds-programm-31052022/programm-sgds-konferenz-2022-de.pdf
fileadmin/content/abteilungen/industrial/dokumente/downloads/veroeffentlichungen/diskussionsbeitraege/diskussionsbeitraege-002.pdf
Rüdiger Strauchmann Frau Dr. Katharina Rubahn Frau Sina Eilering Frau Melsene Brodersen Herr Otto Hübner Frau Franziska v.Gadow Herr Dr. Karsten Kuhls Herr Günther Gers Herr Paul Hemkentokrax Frau Aiva
/suche/literatur/literatureresult/instandhaltung-und-ausbildung-abschlussbericht-des-modellversuchs-instandhaltungsausbildung-ina
Hübner, U.; Pahl, J. (Hrsg.) (1998): Instandhaltung und Ausbildung. Abschlußbericht des Modellversuchs "Instandhaltungsausbildung" (INA). Dresden: wbw Verlag & Mediaservice für Wissenschaft – Bildung – Wirtschaft.
/suche/literatur/literatureresult/zu-den-ergebnissen-des-modellversuchs-ina-meinungen-einschaetzungen-anmerkungen
, . (1998): Zu den Ergebnissen des Modellversuchs INA – Meinungen, Einschätzungen, Anmerkungen. In: Hübner, U.; Pahl, J. (Hrsg.): Instandhaltung und Ausbildung. Abschlußbericht des Modellversuchs "Instandhaltungsausbildung" (INA). Dresden: wbw Verlag & Mediaservice für Wissenschaft – Bildung – Wirtschaft, S. 103-110.