fileadmin/content/abteilungen/organisationspsychologie/dokumente/projekte/2010-07-31-projekt-gabi-abschlussbericht.pdf
24 (aM=3,73); 25-34 (aM=3,67); 35-44 (aM=3,58); 45-54 (aM=3,45); über 55 (aM=3,23). Die Mittelwerte der sozialen Unterstützung durch Kollegen (SUK) sind: bis 24 (aM=4,09); 25-34 (aM=4,00); 35-44 (aM=3,93); [...] Bedingungen 86 4.2.2 Hinderliche Bedingungen 86 4.3 Empfehlungen und Ausblick 88 4.3.1 Den demografischen Wandel gestalten 88 4.3.2 Entscheidungsspielräume schaffen 89 4.3.3 Belastungen abbauen 90 4.3.4 Arbeitszeit [...] Zeitdruck aM=3,48/3,26/3,34/3,08, Qual. Unterforderung aM=2,86/2,44/2,84/2,37, Qual. Überforderung aM=2,62/2,16/2,39/2,15, Aufgabenvielfalt aM=3,12/3,63/3,30/3,57, Soziale Unterstützung Vorge- setzte aM=2,93/3
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/abteilungen/industrial/dokumente/downloads/veroeffentlichungen/forschungsergebnisse/k-2050-kg-endbericht.pdf
Kommune (Abschnitt 3.1), der Umgang mit Gebäudesanierungen (Abschnitt 3.2), die Ausgabenverteilung innerhalb der Kommune (Abschnitt 3.3), der spezifische Verwaltungsaufwand (Abschnitt 3.4) sowie sonstige [...] Kapitel 4.7) Daten zu den Gebäudekategorien nach BWZK (siehe Abschnitt 6.3.1) Energiepreise bzw. Preisentwicklungen (siehe Abschnitt 6.3.2) CO2-Faktoren (siehe Abschnitt 6.3.3) Klimafaktoren 6.3.1 Daten [...] .......................... 22 4.3.2 Denkmalschutz .............................................................................................................. 22 4.3.3 Erreichte Energieeinsparung ..
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/alumni/full-report.pdf
1200 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 W o rl d c ru d e o il p ri ce ( U S D /b a rr el ) W o rl d p a lm o il p ri ce ( U S D /t o n s) World palm oil price Crude oil price 52 Evaluate the [...] children aged 4-6 years; 2. a primary education from Grades 1-8 subdivided into two sections of basic (Grades 1-4) and general (Grades 5-8) education; 3. a general secondary education from 9-10; 4. a preparatory [...] prescribed by NEMA. Section 4(3)(c) requires that an on-going activity shall be subjected to an environmental audit in accordance with section 23 of the Act while section 4(3)(d) requires that an on-going
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/institute/iim/dokumente/forschung/discussion-papers/23-verhaltens-und-erlebensmuster-von-lehramts-studierenden.pdf
20.15 4.66 0.86 18.56 4.84 0.86 Verausgabungsbereitschaft 16.84 3.79 0.72 17.53 4.77 0.84 17.84 4.73 0.84 17.03 4.80 0.85 Perfektionsstreben 21.72 3.90 0.81 22.22 4.54 0.87 22.20 4.65 0.88 21.30 4.66 0 [...] 18.30 4.08 0.82 17.93 4.47 0.88 17.72 4.79 0.90 18.32 4.70 0.90 Resignationstendenz bei Mißerfolg 16.44 4.38 0.87 16.30 4.47 0.88 16.47 4.44 0.89 15.41 4.53 0.89 Offensive Problembewältigung 21.41 3.49 0 [...] 83 21.17 3.53 0.85 20.77 3.75 0.87 20.90 3.61 0.85 Innere Ruhe und Ausgeglichenheit 20.77 3.98 0.79 20.46 4.40 0.84 19.87 4.33 0.82 20.86 3.70 0.77 Erfolgserleben im Beruf 22.26 4.42 0.86 22.92 4.18 0.84
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
/en/philosophie/our-staff/prof-dr-david-schweikard/publications
to lead a universal life’ – The Metaphysical Structure of Social Philosophy (Italian translation)] Book Chapters "Musikalische Improvisation als kreative Handlungsform," in: D. Höink/C. Hornung/A. Sanders [...] Henning/D.P. Schweikard (Eds.), Knowledge, Virtue, and Action: Essays on Putting Epistemic Virtues to Work , New York: Routledge 2013, pp. 53-71. (with Tim Henning) "Introduction," in: T. Henning/D.P. Schweikard [...] In: M.A. Lange/D. Poszig/A. Hermann (Eds.), Water on Mediterranian Islands: Advanced Study Course SUSTAINIS , Zentrum für Umweltforschung, Münster 2005,pp. 61-68. (with S. Derpmann, G. Kleemann, A. Kösters
- This page in other areas
-
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/alumni/the-assessment-of-renewable-energy-projects-for-community-benefit-in-west-harris.pdf
Elaboration 0 0,1 0,2 0,3 0,4 0,5 0,6 0,7 0,8 Ex ce e d en ce 5 % 1 1 % 1 6 % 2 1 % 2 6 % 3 2 % 3 7 % 4 2 % 4 7 % 5 3 % 5 8 % 6 3 % 6 9 % 7 4 % 7 9 % 8 4 % 9 0 % 9 5 % fl o w (c u .m ./ se c) percentage Exceedence [...] Hourly flow Site A 0 0,1 0,2 0,3 0,4 0,5 0,6 0,7 0 % 5 % 1 1 % 1 6 % 2 1 % 2 6 % 3 2 % 3 7 % 4 2 % 4 7 % 5 3 % 5 8 % 6 3 % 6 9 % 7 4 % 7 9 % 8 4 % 9 0 % 9 5 % fl o w (c u .m ./ se c) percentage Exceedence [...] Site C The Hands off Flow for site C at Q90: 0.00500306 m3/sec. Figure 15.5.3 Flow Duration Curve Source: Own Elaboration 0 0,1 0,2 0,3 0,4 0,5 0,6 0,7 0 % 6 % 1 2 % 1 8 % 2 4 % 2 9 % 3 5 % 4 1 % 4 7 %
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/studiengaenge/eucs/dokumente/downloads/studienqualifikationssatzung.pdf
English): Grade C (bestanden) 3. CPE (Certificate of Proficiency in English): Grade C (bestanden) 4. IELTS (International English Language Testing System): Band Score 6,5 5. TOEFL (Test of English as a Foreign [...] (Certificate of Proficiency in English): Grade C 3. IELTS (International English Language Testing System): 6,5 (Total Score) 4. TOEFL (Test of English as a Foreign Language): 80 Punkte (internet-based) [...] einen abgeschlossenen B.A.- Studiengang Englisch/Anglistik bzw. einen abgeschlossenen B.A.-Teilstudiengang Englisch/Anglistik bzw. ein als äquivalent anerkanntes Studium geführt wird. 3. Vocational Education
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/institute/iim/dokumente/forschung/danish-german-working-paper-series/5-danish-german-research-paper-no.-5.pdf
Rosenbloom (2002, p. 533) “A business model is a conceptual tool that contains a set of elements and their relationships and allows expressing a company’s logic of earning money. It is a description of the [...] and how it will capture a portion of the value that it delivers. […] a business model is more generic than a business strategy. […]” Teece (2010, p. 173) “A business model is a simplified and aggregated [...] potential benefits for the various business actors; and a description of the sources of revenues.” Timmers (1998, p. 4) “A business model is a unique blend of three streams that are critical to the business
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
/en/department-of-human-resources-and-organization/research/publications
Schriften zu Unternehmertum und Mittelstand, Band 3.] Articles Martin, A./ Dreher, C. (2012): Reflexive monitoring of innovation activities: Process audits as a powerful method for improving the overall innovation [...] June 2015, Kos, Greece and the 31st EGOS Colloquium, 2-4 July 2015, Athen, Greece. Martin, A./ Keller, A. (2015): Form Dualism to Dialectics: Towards a Processual Understanding of Stability and Change, Research [...] ambidexterity: Multilevel insights, 4-7 June 2014, Universitat de València, Spain, 38 pages. Keller, A./ Martin, A. (2014): From dualism to duality, and beyond: Towards a dialectic understanding of stability
/en/theologie/ev-theologie-systematische-und-historische-theologie/team/prof-dr-ralf-k-wuestenberg
Forschung und Lehre 4/2003, 190-191. Reconciliation with a 'New' Lustre. The South African example as a Paradigm for Dealing with the Political Past of the German Democratic Republic , in: A Journal for Theology [...] Potsdam 2008 (170p.). Bonhoeffer and Beyond - Promoting a Dialogue between Religion and Politics (= International Bonhoeffer Interpretations - IBI 2), Frankfurt et al.: Peter Lang 2008 (149p.). Eine Theologie [...] Gütersloh: Gütersloher Verlagshaus 2004 (720p.) . A Theology of Life. Dietrich Bonhoeffer’s Religionless Christianity, Grand Rapids/Cambridge: Wm. B. Eerdmans 1998 (160p.). Glauben als Leben. Dietrich Bonhoeffer