/en/eulaw/clara-madeleine-wellhaeusser
ludingDashes- @ promovierende.uni-flensburg.de Building TALLINN Room TAL 110 Street Auf dem Campus 1b Post code / City 24943 Flensburg Institutions Name European Law Position Doctoral candidate Curriculum [...] gen", Erlangen, 25.10.2024: https://www.jura.rw.fau.de/files/2024/09/Programm-Reyher-Workshop_2510-1.png "Geschlechtliche Selbstbestimmung im Strafvollzug - Bruch mit der Geschlechterbinarität", Hamburg
/en/department-of-industrial-organizational-psychology/profile-persons/persons/post-faculty/claudia-richter
(2010). Bildungsqualität und Steuerung von Bildungsprozessen in Iberoamerika. Tertium Comparationis, 16 (1). (Themenheft). Book articles and journal articles Richter, C. (2015). Globales Lernen in Lateinamerika [...] Rabindranath Richter, C. (2010). Schulqualität in Lateinamerika. Ein Überblick. Tertium Comparationis, 16 (1), 5–23. Müller-Benedict, V.; Richter, C. (2009). Internationale Indikatoren der Schulwirksamkeit, angewandt
/en/about-euf/organization-and-structure/officers-and-representatives/climate-protection
805 3013 Gebäude Vilnius 1 - VIL 114 Contact information Phone +49 461 805 3013 E-mail simon.laros -PleaseRemoveIncludingDashes- @ uni-flensburg.de Building Gebäude Vilnius 1 Room VIL 114 Street Mitsc
/en/department-of-psychology-in-the-field-of-special-education/research/completed-projects/clinical-child-psychology-in-the-training-of-primary-school-teachers
Keywords Mental disorders, teacher training, clinical-psychological knowledge, prevention Duration 2/1/17 - 8/31/19 University institution Department of Psychology in the Field of Special Education Responsible
/en/department-for-sustainable-energy-transition/research/current-projects/translate-to-2-englisch-col-jt
transitions. Key facts Keywords Colombia, Just transition, Coal mining, Gender, Biodiversity Duration 3/1/25 - 2/29/28 University institution Department for Sustainable Energy Transition Description Colombia
/en/department-for-sustainable-energy-transition/research/completed-projects/coalexit
Kohleausstieg, Strukturwandel, soziale Gerechtigkeit, Modellierung, Politische Ökonomie Duration 10/1/17 - 3/31/24 University institutions Abteilung für Nachhaltige Energiewende (NEW) , Zentrum für nachhaltige
/en/zebuss/forschung/projekte/abgeschlossene-projekte/cobis
facts Keywords CoBiS, COVID-19, Erziehungssystem,Diskursanalyse, Gouvernementalität, Archiv Duration 4/1/20 - Until further notice University institutions Abteilung Schulpädagogik , Zentrum für Bildungs-, [...] 02.2020 fortlaufend jene Dokumente, die das Erziehungs- und Bildungssystem betreffen, dazu gehören: (1) allgemeine Corona-Rechtsverordnungen der Landesregierungen, (2) Verordnungen der Ministerien und Behörden
/en/pmsks/forschungs-netzwerkprojekte/completed-projects/collection-of-completed-projects
Typically Developing Children and Children with Language Impairment" (DFG/ANR 2013-2016; CH1112/2-1) Armon-Lotem/Chilla/Friedmann/Gagarina (PI´s): "How can a teacher tell if a bilingual child has language
/en/faculty3/faculty-iii/commissioners
Gebäude Tallinn 1 - TAL 206 Contact information Phone +49 461 805 2960 E-mail fk3.gf -PleaseRemoveIncludingDashes- @ uni-flensburg.de Building Gebäude Tallinn 1 Room TAL 206 Street Auf dem Campus 1b Post code [...] veIncludingDashes- @ uni-flensburg.de Building Gebäude Helsinki Room HEL 134 Street Auf dem Campus 1a Post code / City 24943 Flensburg Show details
/en/department-for-sustainable-energy-transition/research/completed-projects
Possible Benefits. Report 1: Praslin and La Digue Hohmeyer, Olav: A Plan to Change the Seychelles' Power Supply to 100% Renewables, its Costs and its Possible Benefits. Report 1: Praslin and La Digue , [...] Diskussionsbeiträge 2 (Zentrum für Nachhaltige Energiesysteme. Internet) ISSN 2192-4597, 2012 No. 1 - Atomausstieg 2015 und regionale Versorgungssicherheit Hohmeyer, Olav, Bohm, Sönke, Bökenkamp, Gesine; [...] t - Gutachten erstellt in Zusammenarbeit mit der Deutschen Umwelthilfe (DUH) , Diskussionsbeiträge 1 (Zentrum für Nachhaltige Energiesysteme. Internet) ISSN 2192-4597, April 2011 Completed Research Results