/en/department-for-sustainable-energy-transition/who-we-are/team/professors/prof-dr-pao-yu-oei
R.Y./ Jotzo, F./ Kalkuhl, M./ Lamb, W.F./ Löschel, A./ Manych, N./ Meinshausen, M./ Oei, P.-Y./ Peters, G.P./ Sovacool, B./ Steckel, J.C./ Thomas, S./ Workman, A./ Wiseman, J. (2024): Coal transitions—part
/en/research-group-antiziganism
narratives that perpetuate traditional stereotypical motifs and subjects under the direction of Prof. Dr. Peter Bell and Prof. Dr. Melanie Ulz , while sub-project 2 ‘Spectacle, spectacle, subalternity - discursive
/en/ices/about-us/people/ices-members
Person Prof. Dr. Gerd Grözinger Professor Abteilung Sozial- und Bildungsökonomik zur Person Prof. Dr. Peter Heering Vizepräsident/ Leiter Abteilung für Physik und ihre Didaktik und Geschichte zur Person Prof [...] Person Prof. Dr. Klarissa Lueg Syddansk Universitet Design and communication/ Center for Narraological Peter Marhöfer Hugo Mercier Institut Nicod zur Person Dr. Jody Metcalfe The European Centre for Minority
/en/pluralist-economics/about-us/david-j-petersen
M. (2021). Klimagerecht. Verantwortung und Handlungsspielräume in der Klimakrise. In: L. Dohm, F. Peter, K. v. Bronswijk (Hrsg.), Climate Action - Psychologie der Klimakrise. Handlungshemmnisse und Han
/en/working-group-physics/histolab/thematical-subsections/mechanics/galileos-inclined-plane-experiment
(1961): An Experiment in the History of Science , in: Science, 133(1), 19-23. Rieß, Falk; Heering, Peter; Nawrath, Dennis (2005): Reconstructing Galileo's Inclined Plane Experiments for Teaching Purposes
/en/university-communications/top10/never-far-from-the-sea
and the Hallig islands of Schleswig-Holstein depart from here, as well. And the vast beaches of St. Peter Ording and Rømø—some of which permit motor vehicles to drive right up on the sand—are within a comfortable [...] largest coastal protection structure: The mighty Eider Barrage A wooden pier to the beach in St. Peter-Ording See more “sea” our YouTube channel: Sailing with Sally and Johannes Sailing with Sally and
/en/ksm/module-exams-master-thesis-exam-regulation-etc
BBCs Sherlock. DE Eine kultursemiotische Deskription und Analyse: die Berichterstattung über Franz-Peter Tebartz van Elst im Zeitraum vom 04.08.2013-05.03.2014 anhand ausgewählter Zeitungen DE Einflüsse
fileadmin/content/institute/romanistik/hinweise-hausarbeiten-cordula-neis/general-instructions-of-how-to-write-your-paper-hese-20-21-languages-in-europe.pdf
Bildungsbereich. (Duisburger Arbeiten zur Sprach- und Kulturwissenschaft; 93). Frankfurt am Main: Peter Lang. 5 Model pages of how to integrate quotations in your text pages taken from: NEIS, Cordula (2003):
fileadmin/content/institute/romanistik/hinweise-hausarbeiten-cordula-neis/bibliography.pdf
Innsbruck: Innsbruck University Press. 19. BURKE, Peter (1998): The European Renaissance. Centres and Peripheries. Oxford: Blackwell. 20. BURKE, Peter (2004): Languages and Communities in Early Modern [...] Europe. Cambridge: Cambridge University Press. 21. BURKE, Peter (2006): Wörter machen Leute. Berlin: Wagenbach. 22. BRIGGS, Asa / BURKE, Peter (2009): A Social History of the Media. From Gutenberg to the [...] Main: Peter Lang. 36. ELSNER, Daniela/ LUTZ, Küster/ VIEBROCK, Britta (Eds.) (2007): Fremdsprachenkompetenzen für ein wachsendes Europa. Das Leitziel „Multiliteralität“. Frankfurt am Main: Peter Lang.
fileadmin/content/institute/romanistik/hinweise-hausarbeiten-cordula-neis/bibliographie-einfuehrung-in-die-franzoesische-sprachwissenschaft-1-.pdf
VIVES, Vicente (2018): Romaniae Pontes. Beiträge zur Sprache in der Gallo- und Iberoromania. Berlin: Peter Lang. GECKELER, Horst/ DIETRICH, Wolf (2007): Einführung in die französische Sprachwissenschaft. 4