fileadmin/content/portal/studium-und-lehre/dokumente/infomaterial/info-amtliche-beglaubigung.pdf
Zeit von 11:00 – 13:00 Uhr und Donnerstag in der Zeit von 10:00 – 12:00 Uhr. Im Präsidium Fr. Tobian, und Fr. Kurbjuhn (Raum DUB 206) Dienstag: 10:00 – 11:30 Uhr (nach vorheriger Absprache) Informationen zur
/en/international/languages/language-center/language-courses/autumn-semester-2023-24/semester-courses/english
Type Language Course Maximum number of participants 18 Events Day Time Frequency Duration Room Fri. 10:00 - 12:00 Weekly 22.09.2023 - 19.01.2024 Trondheim 2 - TRO 204 Lecturers Gregory Frade Description Target [...] Type Language Course Maximum number of participants 18 Events Day Time Frequency Duration Room Fr. 10:00 - 12:00 Weekly 22.09.2023 - 19.01.2024 Trondheim 2 - TRO 205 Lecturers Scott Simpson Description Target
fileadmin/content/zentren/ices/dokumente/newsletter/newsletter-ausgabe-05-2023.pdf
(online or face-to-face). We can fund stays for research or qualification purposes of generally up to 1.000 euros each. They should take place in spring semester 2023 or autumn semester 2023/24.Please provide [...] lectures will take place in RIGA 310. Date Present er Title 10.05.20 23 (16:00- 18:00) 11.05.20 23 (10:00- 14:00) Online only Professor John Klassen/ University of the Western Cape, South Africa Religion [...] com/uni-flensburg/j.php?MTID=m6613ad0e92a5c1c1d168dfcd81a1b5be 24.05.20 23 (16:00- 18:00) 25.05.20 23 (10:00- 14:00) Professor Bjorn Krondorfer/ Arizona University - USA All That Is Left: Haunting and Toxic
fileadmin/content/zentren/ices/dokumente/newsletter/newsletter-ausgabe-01-2023.pdf
experience with EU funding for collaborative research projects Die KoWi bietet am 31. Januar 2023 von 10:00 bis 11:30 Uhr über Zoom ein Einstiegsseminar zur EU- Förderung für die Verbundforschung auf Englisch
/en/zimt/services/services-for-students/borrowing-audiovisual-equipment
Flensburg Consultation hours Sprechzeiten im ZIMT (HEL 303): Dienstags, 14:00 - 16:00 Uhr Donnerstags, 10:00 - 12:00 Uhr Abwesenheiten bitte auf www.uni-flensburg.de/av-service abfragen. Show details
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/admission/forms/eem-registration-form-2024-mit-reader-kopie-kopie_01.pdf
en proof of work experience mentioned in the application (min. of 2 years) A paper (approximately 1000 words) explaining your personal expectations and motivation to study Energy and Environmental Management 2
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/chancengleichheit/dokumente/gender-glossar.pdf
kleine Kinder oder pflegen im Privathaushalt alte Menschen. → Vereinbarkeit von Pflege und Beruf: Das 1000-Stunden-Modell. Ein flexibles Zeit- budget mit Lohnersatz Barbara Stiegler, Friedrich-Ebert-Stiftung
fileadmin/content/institute/germanistik/dokumente/projekte/programmflyer-herkuenfte-erzaehlen.pdf
(2008) und „Der Erinnerungsfälscher“ (2022) Abschlussdiskussion 19:30 - 21:00 09:00 - 09:15 09:15 - 10:00 10:00 - 10:45 11:00 - 11:45 11:45 - 12:30 14:00 - 14:45 14:45 - 15:30 16:00 - 16:45 16:45 - 17:30 17:45
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/chancengleichheit/dokumente/soll-geschlecht-jetzt-abgeschafft-werden-bvt-lsvd-onlineversion.pdf
„natürlichen“ Zweigeschlecht -lichkeit inzwischen widerlegt. Aus der Biologie wissen wir, dass mehr als 1.000 Gene bei der Entwicklung der Genitalien beteiligt sind(1). Die Deutsche Gesellschaft für Psychologie
/en/academics/teaching/teaching-and-education-day/teaching-and-education-day-2022
Wednesday, November 16, 2022, 9:30 am – 4 pm , Talin 1 building 9:30 Uhr Welcome and Introduction 10:00 Uhr Forum 1 Excellence in Teaching Forum 2 Teacher Education and Schools in the Digital Age 12:00 [...] Education "PLUS" 15:00 Uhr Report and final remarks 16:00 Uhr End Forum 1: Excellence in Teaching 10:00 - 12:00 | Takes place in parallel to Forum 2 EUF has high quality standards for teaching. Researc [...] and decentralized quality assurance measures make? Forum 2: Teacher Education in the Digital Age 10:00 - 12:00 | Take place in parallel to Forum 1 One often hears of the fundamental influence of digitalization