/en/stories/by-nos-feature
6. Science has a subjective aspect to it. 7. Science is influenced by historical, cultural, and social factors. 8. While science and technology influence each other, they are not the same. 9. Science
/en/stories/by-nos-feature/influence
Influence Science is influenced by historical, cultural, and social factors. What scientists consider to be relevant, what they consider to be an appropriate methodology and how they define what is considered [...] the result of a discourse which is - among other factors - also shaped by historical, cultural, and social factors. Stories where this aspect plays an important role are: The dutch physician Christiaan Eijkman
/europeanstudies/about-the-programme/faculty-staff/dr-tove-malloy
Henrard (ed.), Double Standards Pertaining to Minority Rights (Martinus Nijhoff Publishers, 2010) "Social cohesion Estonian style: Minority integration through constitutionalized hegemony and fictive pluralism" [...] " in M. Weller et al. (eds.), The Protection of Minorities in the Wider Europe (Palgrave, 2008) "Social integration for the 21 st Century Europe: Minority Empowerment through De-territorialization" in [...] Policy have in common?" ECMI Issue Brief , No. 23, December 2010 "The Aspect of Culture in Promoting Social Inclusion in the European Union: Is the Open Method of Co-ordination Working for Ethnic Minorities
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/3-8322-8100-2-inh.pdf
Möglichkeiten der Netzwerkar- beit liefert der Beitrag von Harald F. O. von Kortzfleisch, in dem „Social web“ als Medium zur Gestaltung der Kooperation in Netzwerken mit der Notwendigkeit, den Grad der
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verständliche Übersicht der verschiedenen Einsatz - möglichkeiten. Der Fokus liegt dabei auf Corporate Social Software, den Potenzialen sozialer Netzwerke sowie Web - logs für Unternehmen, den Einsatz von Wikis
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/frieling-virtuelle-gueter-mw.pdf
Bei „Facebook“ werden virtuelle Gü- ter etwa im Rahmen von sogenannten „Social Games“ wie z. B. „Farmville“ (2009) verkauft. Social Games sind Gelegen- heitsspiele, die als Zusatzapplikation in sozialen [...] www.lindenlab.com, www.zynga.com. © MedienWirtschaft 1990 1995 2000 2005 2010 MUDs MMOGs Life-Sims Social Games 2/2011 MedienWirtschaft 17 sourcen professionalisiert und hat sich zu einer eigenen Branche [...] Online-Games Klassische MMOG World of Warcraft komplex B2C, C2C Abos, Spieleverkäufe, Item-Selling Social Games Farmville einfach B2C Item-Selling Konsolenspiele White Knight Chronicles komplex B2C, C2C
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/intrapreneurship.pdf
e-paper version and RZ online to access Wikipedia by rightclicking on a word (Wikipedia 2010a). Other social media applications include a multi-blog as well as Twitter and Facebook profiles, which all started [...] public attention when—at the peak of the Web 2.0 hype in 2007—it acquired studiVZ, the leading German social network at that time. Holtzbrinck paid between 50 and 100 million EURO (Heise Online 2007) which
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soziales Umfeld auch in höherem Maße authentisch sind. Während die separate Klassifizierung als „Social Media Tar geting“ wohl übertrieben wäre, muss gleich wohl die große Relevanz von Targeting in sol [...] Cacioppo, J. T. (1986): The Elaboration Likelihood Model of Persuasion. In: Advances in Experimental Social Psychology 19, S. 123 205. Soltani, A. / Canty, S. / Mayo, Q. / Thomas, L. / Hoofnagle, C. J. (2010):
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Anwendungskontexten vor. Matthias H.J. Gouthier und Hajo Hipp- ner geben einen Überblick über Corporate Social Software, also solche Systeme, die auf den Aufbau sozialer Netzwerke und auf die Publikation sowie
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University, Universität Kassel X Inhaltsverzeichnis Teil 2: Instrumente Web 2.0-Anwendungen als Corporate Social Software ............................ 91 Matthias H.J. Gouthier, Hajo Hippner Katholische Universität