fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/modules/modul-36-renewable-energy-technologies-a.pdf
field of renewable energy - have developed problem solving skills - have developed self-directed, life-long learning skills Inhalt / subjects covered: All participants participate in a general introduction [...] group to specialize in one of the above mentioned subjects. The work group is confronted with a real life technical case study (resp. a problem) of designing renewable energy systems. Under the guidance of [...] group work starts, if this is necessary to understand the case study. The case study represents a real life problem which were identified by the students themselves, provided by alumni of the programme or which
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/modules/modul-18-sustainable-energy-systems-a.pdf
to 100% renewable energy sources. Competencies covered: • problem solving • analytical thinking • life long learning • interdisciplinary knowledge • economic competence • technical competence • ecologic
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/modules/modul-19-sustainable-energy-systems-b.pdf
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/modules/modul-22-trading-energy.pdf
Modul 22: Trading Energy Studiengang/course: M. Eng. Energie- und Umweltmanagement / M. Eng. Energy and Environmental Management Modulbezeichnung / module name: Trading Energy ggf. Kürzel / abbreviati
fileadmin/content/fakultaeten/fakultaet-2/dokumente/downloads/folien-orientierungsveranstaltung-konvente.pdf
Orientierungsveranstaltung für Fakultätskonventsmitglieder Dr. Ina Mittelstädt, Ingmar Matzen, Ulrich Rückmann | Europa-Universität Flensburg 28. Februar / 9. März / 15. März| Seite 1 Orientierungsver
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/chancengleichheit/bilder/gleichstellungszukunftskonzept-2019-2025-final-final.pdf
Microsoft Word - Gleichstellungszukunftskonzept 2019-2025_final_final.docx 1 Gleichstellungszukunftskonzept 2019 - 2025 zur Antragstellung im Rahmen des Professorinnen-Programms III des Bundes und der
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/chancengleichheit/dokumente/soll-geschlecht-jetzt-abgeschafft-werden-bvt-lsvd-onlineversion.pdf
Untitled Inhaltsverzeichnis 03 02 04 06 07 09 11 12 13 15 17 18 21 22 5 - Sind durch ein Selbstbestimmungsgesetz Frauen mehr Gewalt ausgesetzt? 1 - Legen Natur und Biologie das Geschlecht fest? EINLEI
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/chancengleichheit/dokumente/2022.07.06-en-equality-plan.pdf
Plans | Concepts The 2015 General Codex mediates between the EUF's mission statement and everyday life - between abstract values and concrete situations. With a few guidelines, it gives us an orientation [...] goal must be to bind this group both to EUF and Flensburg over a longer time period. Issues of work-life balance and dual- career arrangements are more core for professors who are women, far more often than [...] implementation process must be continued. Unless they are able to participate in everyday university life under a first name of their own choosing, trans persons are vulnerable to increased risk of discrimination
fileadmin/content/portal/die-universitaet/dokumente/verwaltung/personal/erklaerung-zum-lehrauftrag.pdf
Abteilung Personal Auf dem Campus 1 24943 Flensburg Name, Vorname Institut /Seminar Veranstaltungstitel/-nummer Flensburg, den _________________ E R K L Ä R U N G ➢ Den mir erteilten Lehrauftrag für d
fileadmin/content/abteilungen/industrial/dokumente/downloads/veroeffentlichungen/forschungsergebnisse/20190426endbericht-openego-fkz0325881-final.pdf
im NEP 2035 -Szenario. Der Speicherausbau beläuft sich auf 13,7GW in Deutschland. Dies stellt einen fun- damentalen Unterschied zu dem Ergebnis für das NEP 2035 -Szenario dar. Mit dem Wegfall der konventionellen