Search narrowed by:
Remove all filters
fileadmin/content/abteilungen/industrial/dokumente/downloads/studiengang/2021-modulhandbuch-update.pdf
Europe – a paradigm shift in energy policies. In: WIREs Energy Environ 2015, 4:74-97. Doi: 10.1002/wene.128 Hohmeyer, Olav (2015): A 100% renewable Barbados and lower energy bills – A plan to change Barbados’ [...] 100% renewables and its possible benefits. ZNES Discussion Papers 5, Flensburg OECD (2015): World Energy Outlook 2015. Paris SRU (German Advisory Council on the Environment) (2011): Pathways towards a 100% [...] 100% renewable electricity system. Special Report. Berlin WEC (World Energy Council) (2015): 2015 Energy Trilemma Index. Benchmarking the Sustainability of National Energy Systems. London World Commission
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.hoffmann.stephanie.meeresschildkroeten/englisch/sources.docx
MARE-MUNDI. http://mare-mundi.eu/?option=com_content&view=article&id=232&Itemid=94 (Zugriff 10.01.2015) Deutscher Tierschutzbund e.V. (2010). Hintergrundinformationen: Meeresschildkröten. http://www.t
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.heinbokel.hai-finning/englisch/shark-finning.pdf
rks_fins_in_europe_implications_for_reforming _the_eu_finning_ban.pdf; 25.08.2016) Goldschmied A (2015). Chondrichtyes, Knorpelfische. – In: Westheide W (Hrsg.): Spezielle Zoologie Teil 2: Wirbel- oder
fileadmin/content/zentren/zimt/dokumente/support/zimtflyer/2022/flyer-zimt-studiport-v48-online.pdf
EUF aus mehreren Teilmodu- len. Es gibt verpflichtende und frei wählbare Teilmodule - je nach Modulkatalog. Jedes Teilmodul kann mehrere Lehrveranstaltungen enthalten, von denen jeweils nur eine gewählt/belegt [...] t ist und welche Sonderre- gelungen es gibt, zeigen Ihnen die Prüfungs-/Studienordnungen und Modulkataloge des eigenen Studiengangs. Aufbau des Studiums Übersicht von Dokumenten zum Studium: www.uni-flensburg
fileadmin/content/institute/iim/dokumente/forschung/danish-german-working-paper-series/4-danish-german-research-paper-no-4.pdf
Institut für Management und ökonomische Bildung Munketoft 3B, 24937 Flensburg, Deutschland November 2015 JEL codes: C23, I31 *Email address for correspondence: alan.piper@uni-flensburg.de. For useful comments [...] satisfaction, taking advantage of some of these benefits to offer new evidence for this debate (Piper 2015). These models also enable researchers to learn about the dynamics of well-being. Furthermore, tests [...] (both of which do not include a 8 biases are illustrated in a brief comment paper (Piper and Pugh, 2015), which complements well this investigation into the dynamics of life satisfaction. Due to these problems
fileadmin/content/abteilungen/organisationspsychologie/dokumente/downloads/apa.pdf
auf 40,3 % steigt“ (Statistisches Bundesamt, 2009, zitiert nach Wegge & Schmidt, 2015, S. 2). →Wegge und Schmidt (2015) kommen als Sekundärquelle ins Quellenverzeichnis (S. 258) EXEMPLARISCHE ZITATION [...] verwiesen, werden in den Verweisen immer die jeweiligen Initialen angegeben (S. 267) Bsp.: (J.M. Taylor, 2015; T. Taylor, 2014) • Mehrere Autoren zum gleichen Sachverhalt werden alphabetisch und NICHT chronologisch
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.glissmann.mareike.seen/englisch/teacher-s-manual.pdf
wikipedia.org/wiki/Eutrophierung, vom 28.02.2015 8 Ebd. 9 Vgl. URL: http://wwf.panda.org/what_we_do/where_we_work/baltic/howyoucanhelp/tips/;vom 28.02.2015 http://rmbel.info/total-phosphorus/ http://rmbel
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/pdfs/jaekel/jaekel-2019-ace-forschungsaufgaben.pdf
21 (2014/15), einmal 16 (2015/16) und einmal 34 (2016/17) Studierende des 3. Semesters teil. Mit individueller Forschungsaufgabe betreut wurden dabei 10 (2014/15) bzw. 6 (2015/16) und 10 (2016/17) der [...] – 8 (2014/15) bzw. 6 (2015/16) und 9 (2016/17) an der Zahl – war ausschließlich der Verfasser zuständig. Studierende Forschungsaufgabe MA-Thesis WS 2014/15: 21 > 10 > 8 WS 2015/16: 16 > 6 > 6 WS 2016/17: [...] 2016/17: 34 > 10 > 9 WS 2017/18: 28 > 8 > 7 2015: 8 Master-Abschlussarbeiten D., L. (2015): Storytelling im Englischunterricht der Grundschule anhand der Bilderbücher 'Mrs Christmas' und 'Froggy Gets Dressed':
fileadmin/content/abteilungen/management/dokumente/sim-dokumente/200929-entrepreneurship-hese-20-21.pdf
V. & Kathan, W.: Adapting to the Sharing Economy, in: MIT Sloan Management Review 56 (2), Winter 2015: 71-77. Rohde, S., Royer, S. & Burgess, J.: Exploiting Locational Resources in a World of Global Value [...] Architecture: The Antecedents of Business Model Design, in: Strategic Entrepreneurship Journal 9 (4), 2015: 331-350. Beckmann, O.C. & Royer, S.: Business Models and the Impact of Different Market Contexts:
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/international-class/1.-eem-international-class-2015-achiltibuie-final.pdf
options under grid constrains – the case of Achiltibuie International Class Project 2015 FINAL REPORT EEM STUDENTS EEM 2015 – EUROPA UNIVERSITÄT FLENSBURG, GERMANY This report has been prepared by: Erika Nathalia [...] Tariff Export Tariff Eligibility date 1 Eligibility date 2 Eligibility date 1 Oct 2014 to 31 Mar 2015 1 Apr 2015 to Mar 16 2016 On or after Dec. 2012 Wind turbine 100kW < WTC ≤ 500kW Downrated E44 (500kW) [...] in March 2010 to address issues facing the Coigach community, is the local development body (CCDC, 2015). It has as its top priority, the objective “to do something to reverse the trend of the dwindling