https://www.science-story-telling.eu/en/
Welcome Listen The Project StoryTelling aims at supporting educational processes in science teaching. In this respect, both the scientific literacy as well as the competences with respect to the natur
https://www.europeanstudies.info/why-study-ma-eus/faculty-staff/dr-tove-malloy
selvbestaltede afstemninger ikke fungerer" Flensborg Avis, 19 March 2014 "Grænselandet og den kreative klasse: fra Sønderborg til Flensborg" Flensborg Avis, 25 Sep 2007 "Grundlovssikring for nationale mindretal
https://www.science-story-telling.eu/pl/opowiadanie-model-nauczania-stm/bibliografia
Bibliografia Listen Froese Klassen, C. (2013). "Stories" Created for Science Teaching: A Critical Analysis. In P. Heering, S. Klassen, & D.Metz, (Eds.).FlensburgStudies on the History and Philosophy o
/en/english-and-american-studies/who-we-are/members-of-our-institute/haschemi-yekani-elahe-prof-dr/talks
Together with Beatrice Michaelis. Workshop Addition³ = Neue und alte Verwobenheiten zwischen Ethnizität, Klasse, Geschlecht? Haus der Wissenschaft Bremen (DE), 20 June 2008. Panelist: "Vom lesbischen Identitä
/en/dual-master-special-education/research/mathes-5-6
Development of Formative Classroom Assessments: "Mathes 5-6" Listen Learning progress diagnostics is considered an essential element in assessing and enhancing the effectiveness of teaching and suppor
/en/dual-master-special-education/research/mathes-digital
Internet-Based Learning Progress Diagnostics: "Mathes-Digital" Listen Regular diagnostics accompanying the learning process play a crucial role in the early detection of learning difficulties and the
/en/germanistik/wer-wir-sind/alle-lehrenden/professorinnen-und-professoren/fay-johanna-prof-dr
"Die Entwicklung der Rechtschreibkompetenz beim Textschreiben. Eine empirische Untersuchung von Klasse 1 bis 4" Professional activities 04.2007 - 09.2007 Lehrkraft für besondere Aufgaben an der Technischen [...] (2010a): Die Entwicklung der Rechtschreibkompetenz beim Textschreiben. Eine empirische Untersuchung von Klasse 1 bis 4. Peter Lang: Frankfurt/M. Editorships Fay, Johanna (Hrsg.; 2013): (Schrift-) Sprachdiagnostik
/en/department-of-german-as-a-foreign-language/who-we-are/persons/hartwig-uta
Uta Hartwig Listen Contact E-mail uta.hartwig -PleaseRemoveIncludingDashes- @ uni-flensburg.de Building Gebäude Oslo Room OSL 354 Street Auf dem Campus 1 Post code / City 24943 Flensburg Institutions
/en/soziologie/wer-wir-sind/das-team/monika-eigmueller
2019 Eigmüller, Monika. Nikola Tietze (Hrsg.) (2019), Ungleichheitskonflikte in Europa. Jenseits von Klasse und Nation. Wiesbaden: VS-Verlag. Tietze, Nikola. Monika Eigmüller (2019), Ungleichheitskonflikte [...] e und Europäisierungsprozesse. In: dies. (Hrsg.), Ungleichheitskonflikte in Europa. Jenseits von Klasse und Nation. Wiesbaden: VS-Verlag. S. 1-22. 2018 Carlson, Sören. Monika Eigmüller. Klarissa Lueg (Eds
/en/ices/dates-and-events/past-events/ices-wasatia-lectures/wasatia-ices-lecture-series-religion-reconciliation-spring-2023
Wasatia/ICES Lecture Series Listen Religion and Reconciliation Seminars/ Third Lecture SERIES April-June 2023 Public and Online lectures with the Cooperation of ICES and the European Wasatia graduate