fileadmin/content/portal/international/dokumente/richtlinien-studienunterstuetzung-foerdergesellschaft-euf-2019.01.pdf
Seite 1 von 3 Richtlinien - Einmalige finanzielle Studienunterstützung (Stand: 15.01.2019) Richtlinien für die Vergabe einer einmaligen finanziellen Studienunterstützung für internationale Studierende [...] durch die Fördergesellschaft der Europa-Universität Flensburg e.V. – Richtlinien – § 1 Antragsberechtigung Einen Antrag auf die Gewährung einer einmaligen finanziellen Studienunterstützung durch die [...] Begründung der finanziellen Notlage beinhalten und ist zusammen mit folgenden Dokumenten einzureichen: 1. Kopie des Ausweisdokuments 2. Studienbescheinigung (ggf. Zulassungsschreiben) der EUF 3. Lebenslauf
fileadmin/content/portal/international/dokumente/antragsformular-studienunterstuetzung-foerdergesellschaft-euf-2019.01.pdf
Seite 1 von 5 Antrag auf eine einmalige finanzielle Studienunterstützung Antrag auf eine einmalige finanzielle Studienunterstützung durch die Fördergesellschaft der Universität Flensburg e.V. Diesem Antrag [...] letzten drei Monate Kopie des letzten BAföG-Bescheids bzw. Bestätigung, dass BAföG beantragt wurde 1. Angaben zum/zur Antragsteller/in Nachname: _____________________________________________________ V [...] ___________________________ _____________________________________________________ Immatrikulation: 1. Datum: ________________ Hochschule: __________________________________ 2. Datum: ________________
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/geschichten/geschichten-eng/lavoisieratmung-story-gb.pdf
written by prof. Panagio- tis Kokkotas with the support of the European Commission (project 518094-LLP-1-2011-1-GR-COMENIUS-CMP) and NKUOA, Greece. This publication reflects the views only of the author, and [...] Antoine Laurent de Lavoisier on Respiration 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Antoine Laurent de Lavoisier on Respiration Antoine Laurent de Lavoisier, who is considered to
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/geschichten/geschichten-pol/rutherford-story-pl.pdf
Stephen Klassen i Cathrine Froese Klassen przy wsparciu Komisji Europejskiej (projekt nr 518094-LLP-1-2011-1-GR- COMENIUS-CMP) i Uniwersytetu w Winnipeg, Kanada. Publikacja odzwierciedla jedynie poglądy autorów [...] Ernesta atom jądrowy 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Ernesta atom jądrowy Ernest Rutherford urodził się w Nowej Zelandii, w ubogiej rodzinie rolniczej w 1871 roku. Gdy młody
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/biografien/biografien-pol/rutherford-biografie-pl.pdf
d-bio.html http://www.rutherford.org.nz/ http://www-outreach.phy.cam.ac.uk/camphy/nucleus /nucleus1_1.htm Biografia: Ernest Rutherford została napisana na podstawie Tła historycznego: Atomy autorstwa Petera [...] przez Elżbietę Kawecką i Martę Kawecką przy wsparciu Komisji Europej- skiej (projekt nr 518094-LLP-1-2011-1-GR-COMENIUS- CMP) i Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych. Publikacja [...] Biografia: Ernest Rutherford 1 Storytelling Teaching Model: wiki.science-stories.org Biografia: Ernest Rutherford Człowiek, który stworzył jądrowy model atomu, nie miał typowego dzie- ciństwa. Ernest
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/geschichten/geschichten-deu/mendeleev-story-de.pdf
was written by Stephen Klassen with the support of the European Commission (project 518094-LLP-1-2011-1-GR-COMENIUS-CMP) and the University of Winnipeg, Canada. This publication reflects the views only [...] Dmitris Periodentraum 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Dmitris Periodentraum 12. Juli 1849 in Tobolsk, Sibirien: ganz aufgeregt hielt der 15-jährige Dmitri Mendeleev seine
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/biografien/biografien-eng/lavoisier-biografie-gb.pdf
was written by Grażyna Drążkowska with the support of the European Commission (project 518094-LLP-1-2011-1-GR- COMENIUS-CMP) and Polish Association of Science Teach- ers, Poland. This publication reflects [...] Biography: Antoine Laurent de Lavoisier 1 Storytelling Teaching Model: wiki.science-stories.org Biography: Antoine Laurent de Lavoisier Antoine Laurent de Lavoisier (1743 – 1794) was a French scientist
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/geschichten/geschichten-eng/rutherford-story-gb.pdf
518094-LLP-1-2011-1-GR-COMENIUS-CMP) and The University of Winnipeg, Canada, and is based, in part, on Historical Background: Atoms written by Peter Heering and on Biography: Ernest Rutherford, 1st Baron [...] Atom was written by Stephen Klassen with the support the European Commission (project 518094-LLP- 1-2011-1-GR-COMENIUS-CMP) and The University of Winnipeg, Canada. This publication reflects the views only [...] Ernest’s Nuclear Atom 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Ernest’s Nuclear Atom Ernest Rutherford was born in New Zealand into a poor farming family in 1871. When the young “Ern
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/didaktik/didaktisch-eng/lavoisieratmung-didaktik-gb.pdf
respiration) 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Suggestions to Teachers (Lavoisier and respiration) Expected results After the lesson, the students are expected to: 1. Describe [...] Rizaki and Panagiotis Kokkotas with the support by the European Commission (Project 518094-LLP-1-2011-1-GR-COMENIUS-CMP) and the NKUA of Greece. This publication reflects the views only of the authors
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/didaktik/didaktisch-eng/en-la-lavoisier-respiration.pdf
BC%CE%B1#.CE.97_.CE.BB.CE.B5.CE.B9.CF.84.CE.BF.CF.85.CF.81.CE.B3.CE.AF.CE.B1_.CF.84.CE.B7.CF.82_.CE.B1.CE.BD.CE.B1.CF.80.CE.BD.CE.BF.CE.AE.CF.82 http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%80%C [...] CE%B1%CF%80%CE%BD%CE%B5%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1#.CE.97_.CE.BB.CE.B5.CE.B9.CF.84.CE.BF.CF.85.CF.81.CE.B3.CE.AF.CE.B1_.CF.84.CE.B7.CF.82_.CE.B1.CE.BD [...] B9.CF.84.CE.BF.CF.85.CF.81.CE.B3.CE.AF.CE.B1_.CF.84.CE.B7.CF.82_.CE.B1.CE.BD.CE.B1.CF.80.CE.BD.CE.BF.CE.AE.CF.82 http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BD%CE%B5%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B9