fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.tomforde.anna.seehund/englisch/course-of-events.pdf
students find out general facts about the seal (outward appearance, traits, habitat, food, mating, social behaviour). In addition, they are able to name major threats and protective measures, as well as
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.marron.indrilemur/englisch/information-for-teachers.pdf
after each section of text in partner work. Methodological skills, technical competence, deepening, social skills Comparing the results after each section in the plenary session. Self-competence, expertise [...] arkive.org/indri/indri-indri/video-13a.html. Outline Time Didactic intention Classroom activity Media Social form welcome 5 min development Read and understand a text worksheet 1 individual work 10 min con
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.voss.gorilla/englisch/station-2-soft-giants-text-.pdf
called "soft giants" because, despite their size and strength, they are usually peaceful. Gorillas are social animals and they live in family tribes with several females, young animals and one male family leader
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/3-8322-8100-2-inh.pdf
Möglichkeiten der Netzwerkar- beit liefert der Beitrag von Harald F. O. von Kortzfleisch, in dem „Social web“ als Medium zur Gestaltung der Kooperation in Netzwerken mit der Notwendigkeit, den Grad der
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/9783540737001-c1-1-.pdf
Anwendungskontexten vor. Matthias H.J. Gouthier und Hajo Hipp- ner geben einen Überblick über Corporate Social Software, also solche Systeme, die auf den Aufbau sozialer Netzwerke und auf die Publikation sowie
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/rezension-medienwirtschaft.pdf
verständliche Übersicht der verschiedenen Einsatz - möglichkeiten. Der Fokus liegt dabei auf Corporate Social Software, den Potenzialen sozialer Netzwerke sowie Web - logs für Unternehmen, den Einsatz von Wikis
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/frieling-virtuelle-gueter-mw.pdf
Bei „Facebook“ werden virtuelle Gü- ter etwa im Rahmen von sogenannten „Social Games“ wie z. B. „Farmville“ (2009) verkauft. Social Games sind Gelegen- heitsspiele, die als Zusatzapplikation in sozialen [...] www.lindenlab.com, www.zynga.com. © MedienWirtschaft 1990 1995 2000 2005 2010 MUDs MMOGs Life-Sims Social Games 2/2011 MedienWirtschaft 17 sourcen professionalisiert und hat sich zu einer eigenen Branche [...] Online-Games Klassische MMOG World of Warcraft komplex B2C, C2C Abos, Spieleverkäufe, Item-Selling Social Games Farmville einfach B2C Item-Selling Konsolenspiele White Knight Chronicles komplex B2C, C2C
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/targeting.pdf
soziales Umfeld auch in höherem Maße authentisch sind. Während die separate Klassifizierung als „Social Media Tar geting“ wohl übertrieben wäre, muss gleich wohl die große Relevanz von Targeting in sol [...] Cacioppo, J. T. (1986): The Elaboration Likelihood Model of Persuasion. In: Advances in Experimental Social Psychology 19, S. 123 205. Soltani, A. / Canty, S. / Mayo, Q. / Thomas, L. / Hoofnagle, C. J. (2010):
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/intrapreneurship.pdf
e-paper version and RZ online to access Wikipedia by rightclicking on a word (Wikipedia 2010a). Other social media applications include a multi-blog as well as Twitter and Facebook profiles, which all started [...] public attention when—at the peak of the Web 2.0 hype in 2007—it acquired studiVZ, the leading German social network at that time. Holtzbrinck paid between 50 and 100 million EURO (Heise Online 2007) which
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/gewissen.pdf
LIEBRAND, Wim B. G. & MESSICK, David M. (1996), „Social Dilemmas: Individual, Collective, and Dynamic Perspectives”, in: dieselben (Hrsg.), Frontiers of Social Dilemmas Research, Berlin, Springer, S. 1-9 [15] [...] LIEBRAND, Wim B. G., MESSICK, David M. & WILKE, Henk A. M. (1992), „Social Dilemmas — Current Theoretical Issues”, in: dieselben (Hrsg.), Social Dilemmas — Theoretical Issues and Research Findings, Oxford, Pergamon [...] [16] LOEWENSTEIN, Georg F. & THOMPSON, Leigh (1989), „Social Utility and Decision Making in Interpersonal Contexts”, Journal of Personality and Social Psychology 57, S. 426-441 [17] MOREHOUS, L. G. (1966)
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-