/en/arbeitsbereich-chancengleichheit-equal-opportunities/welcome-service/working-at-euf
Mission Statement and Code of Conduct Listen We want to open horizons. We are a dynamic university in a state of continuous learning and development. We overcome boundaries in our work, teaching, and
/en/ices/dates-and-events/past-events/ices-workshops-summer-schools/workshop-professionell-projektantraege-konzipieren
Workshop "Professionell Projektanträge konzipieren" Listen ICES bietet seinen Mitgliedern die Möglichkeit, am Workshop "Professionell Projektanträge konzipieren" teilzunehmen. Dieser Workshop hat zum
/en/english-and-american-studies/conferences-events/workshops/workshop-zur-unterrichtsforschung-im-fach-englisch
1. Flensburger Workshop zur Unterrichtsforschung im Fach Englisch Listen Pressemitteilung der EUF 27.03. - 28.03.2015 Europa-Universität Flensburg (EUF) Hauptgebäude, Raum 250 Der Workshop bietet ein
/en/zimt/who-we-are/zimt-board-of-advisors
ZIMT Board of Advisors Listen General The ZIMT Board of Advisors has been commissioned by the Senate (see section 3 of the Charter) and provides critical, crucial and constructive advice to ZIMT. It t
/en/zentrum-kurs
Welcome to the Center for Small and Regional Languages (KURS) Listen We ask... What do small and regional languages mean for their speakers and the societies in which they are acknowledged? Show video
/en/project-vinorhm/team/euf/translate-to-2-english-jan-momme-penning
Jan Momme Penning Listen Contact E-mail jan-momme.penning -PleaseRemoveIncludingDashes- @ studierende.uni-flensburg.de Street Auf dem Campus 1 Post code / City 24943 Flensburg Additional information J
/en/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/witen-michelle-jr-prof-dr/centre-for-irish-studies/21st-century-joyce-ulysses-100-years-on/translate-to-2-english-lecture-series
"21st-Century Joyce: Ulysses 100 Years On" - Lecture Series Listen Considered to be one of the most important and challenging novels in the English language as well as the most famous Irish novel ever
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/international-class/a-leap-towards-energy-sustainability-for-loope-head-communities-2020.pdf
Microsoft Word - Final report_International class-FINAL.docx A LEAP TOWARDS ENERGY SUSTAINABILITY FOR LOOP HEAD COMMUNITIES FINAL REPORT INTERNATIONAL CLASS 2020 i Table of Contents Executive Summary
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/international-class/a-sustainable-energy-model-for-a-circular-economy-a-case-study-of-creed-integrated-waste-management-facility-stornoway-western-isles.pdf
A SUSTAINABLE ENERGY MODEL FOR A CIRCULAR ECONOMY A case study of CREED Integrated Waste Management Facility, Stornoway, Western Isles FINAL REPORT International Class 2018 M. Eng. Programme Energy an
fileadmin/content/abteilungen/organisationspsychologie/dokumente/etc/abschlussbericht-fame-2013.pdf
en zuordnen lassen. Themengebiet 1: Ferien Die Betriebsferien der Betreuungseinrichtungen sind so lang, dass meine Urlaubstage nicht ausreichen. Es fehlen Betreuungsangebote für Kinder in den Schulferien [...] gen. 66% der Haushalte gaben an, dass die Betriebsferien der Betreuungseinrichtungen oft/immer so lang sind, dass die eigenen Urlaubstage nicht ausreichen. 61% fühlt sich hierdurch stark/sehr stark belastet [...] Wien: Paul Zsolnay. 7 7 Häufigkeit Belastung Die Betriebsferien der Betreuungseinrich- tungen sind so lang, dass meine Urlaubstage nicht ausreichen. nie selten ab und zu oft immer 18% 7% 10% 20% 46% sehr gering