/en/department-of-speech-and-language-education/publications/frederike-anna-ruescher
Publikationen Listen Paper Beutner, M. / Rüscher, F. A. (2017): ACCEPTANCE OF MOBILE LEARNING AT SMES OF THE SERVICE SECTOR. In: IADIS – International association for development and society: Sànchez,
/en/paradoxes-of-eu-free-movement
Welcome to the project Paradoxes of EU Free Movement of Persons. Preference Formation Processes for and against European Integration Listen Research on the effects of EU freedom of movement of persons
/en/department-of-speech-and-language-education/who-we-are/staff/ekaterina-buchminskaia
Ekaterina Buchminskaia Listen Consultation hours Contact Phone +49 461 805 2899 Fax +49 461 805 952899 E-mail ekaterina.buchminskaia -PleaseRemoveIncludingDashes- @ uni-flensburg.de Building Gebäude M
/en/ices/ices-research-school/qualification-opportunities/vergangene-veranstaltungen/kolloquium-n-elias-mit-prof-dr-m-bach
Säurebad multipler Konflikte um Gender-, Opfer- und Diversitätidentitäten aufgelöst? In seinem großen Buch Studien über die Deutschen. Machtkämpfe und Habitusentwicklung im 19. und 20. Jahrhundert zeigt Norbert
/en/ksm/who-we-are/five-questions-for
auch für die Studierenden von Bedeutung ist. Welches Buch hat Sie besonders beeinflusst, bzw. sollte man unbedingt gelesen haben? Es gibt ein Buch, das mich nie richtig losgelassen hat, obwohl ich es mir [...] weitergeht. Das war für mich zum einen kaum auszuhalten und zum anderen konnte ich nicht aufhören, dieses Buch zu lesen. Es hat mich förmlich "aufgesaugt". Ist das Glas halb voll oder halb leer? Bei mir ist es [...] Anwurfs des ‚Technologischen Totalitarismus‘ (Frank Schirrmacher), der Herrschaft der Algokratie Welches Buch hat Sie besonders beeinflusst, bzw. sollte man unbedingt gelesen haben? Die Filme, die mich als Studentin
/en/ices/dates-and-events/past-events/further-colloquia/colloquium-public-law-public-opinion-with-katharina-pistor
City) ihr 2020 veröffentlichtes Buch "The Code of Capital - How the Law Creates Wealth and Inequality" vorstellen und diskutieren. Katharina Pistor zeigt in ihrem Buch, wie Kapital hinter verschlossenen
/en/trilateral-graduate-school/concept
The Concept Listen The PhD-Programme creates an interdisciplinary framework for dialogical understanding of the structural nature of conflict and the development of sustainable conflict resolution str
/en/ices/projects/european-wasatia-graduate-school
European Wasatia Graduate School for Peace and Conflict Resolution Listen The European Wasatia Graduate School for Peace and Conflict Resolution seeks to initiate a process of reconciliation (short Wa
/en/ices/dates-and-events/past-events/further-colloquia/kolloquium-n-elias-mit-prof-dr-m-bach
/en/trilateral-graduate-school/concept/qualification-programme
Qualification Programme Listen Goals Raising a future generation of highly qualified Israeli and Palestinian multiplyers who are both experts in reconciliation, peace and conflict research and capable