fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.zimdars.korallenriff/englisch/teachers-information.pdf
Teaching Material on Biodiversity Conservation (TMBC) Title: Tropical coral reef Author: Ann-Sophie Zimdars Quality Assessement: Carsten Hobohm (UF) Level: Secondary School Type of material: Illustrat
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.witte.weideland/englisch/teaching-material-englisch.pdf
Topic: Grassland Author: Janina Witte Quality assessment: Carsten Hobohm, University of Flensburg Level: Primary (class level 3/4) Material: Story by a crow about the changing landscape, crop fields,
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.otzen.flederma-use/englisch/shadows-in-the-night.pdf
Teaching Material on Biodiversity Conservation (TMBC) Titel: Shadow in the night Author: Heye Otzen Quality Assessment: Carsten Hobohm (UF) Level: primary school Type of material: Story, questions to
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.lautz.korallenriffe/englisch/material.pdf
tentacles limestone skeleton stomach mouth name: date: Who am I? Now you can take a closer look at me: Hello, I am a coral. There are many different species of us all over the world. I am a stony cora
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.lautz.korallenriffe/englisch/route-card.pdf
(o.A., 2007) name: date: The coral reef Read the worksheets carefully and fill in your route card. Who am I? _____________________ Do you think that I am an animal or a plant? ____________________ Dra
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.lautz.korallenriffe/englisch/teacher.pdf
Teaching material: coral reef Author: David Lautz School: secondary school Type of material: information material + route card, PowerPoint-presentation, infor- mation for teachers Goal: To get to know
fileadmin/content/abteilungen/personal/dokumente/downloads/hoepner-muellenborn-2010.pdf
aufzudecken (verglei- che zu dieser Fragestellung Baums/Frick 1998; Gorton/Schmid 2004; Vitols 2006). Da wir aber nicht speziell auf diese Fragestellungen zielten, erschien es uns geboten, eine entsprechende [...] der 100 größten Unternehmen) erweist sich als signifikanter Schätzer (siehe die Gleichungen 3 und 9). Da diese passive Personalverflechtung ihrerseits keine systema- tischen Auswirkungen auf das Mitbesti [...] „verteilungsneutrale“ Reform der Mitbestimmung akzeptieren? Hier wären zu Recht Zweifel anzumelden. Da die Behandlung dieses Indikators auf theoretischer Ebene ambivalent erschien, ha- ben wir die erfo
fileadmin/content/abteilungen/personal/dokumente/downloads/hoepnermuellenborn-2010-codetermination-index.xls
Definition Supervisory Board Codetermination Index The Index is based on a scale ranging between zero (minimum) and five (maximum), where one point is given for each positive coding of the following i
fileadmin/content/abteilungen/personal/dokumente/downloads/hoepner-muellenborn.pdf
aufzudecken (vergleiche zu dieser Fragestellung Baums/Frick 1998; Gorton/ Schmid 2004; Vitols 2006). Da wir aber nicht speziell auf diese Fragestellungen zielten, er- schien es uns geboten, eine entsprechende [...] „vertei- lungsneutrale“ Reform der Mitbestimmung akzeptieren? Hier wären zu Recht Zweifel anzumelden. Da die Behandlung dieses Indikators auf theoretischer Ebene ambivalent er- schien, haben wir die erfo [...] und des Risikomanagements sowie die Unterbreitung von Vor- schlägen für die Wahl der Abschlussprüfer. Da die Rechtslage vorsieht, dass Arbeit- nehmervertreter in mitbestimmten Unternehmen an der Arbeit der
fileadmin/content/institute/iim/dokumente/forschung/danish-german-working-paper-series/1-danish-german-research-paper-no-1.pdf
XXX XXX XXX XXX XXXXXX Single Firm ContextCluster UNIT OF ANALYSIS V ol un ta ry In ce nt iv e M an da to ry PUBLIC POLICY INSTRUMENTS L E V E L O F IN T E R V E N T IO N Demand Policies Training Policies [...] XXXXXX XXXXXX XXXXXXXXXXXX Single Firm ContextCluster UNIT OF ANALYSIS V ol un ta ry In ce nt iv e M an da to ry PUBLIC POLICY INSTRUMENTS L E V E L O F IN T E R V E N T IO N Demand Policies Training Policies