/en/zimt/services/services-for-employees/e-mail
Staff Email and EUFbox Listen General Information General Information Europa-Universität Flensburg provides staff with a modern email service and uses Microsoft Exchange (Outlook) as its standard prog
/en/zimt/services/services-for-employees/e-learning-moodle/moodle
Moodle: EUF's E-Learning Platform Listen Moodle is an open-source, computer-based learning platform. It supports cooperative teaching and learning methods and is used in many courses at Europa-Univers
/en/zimt/services/services-for-students
Services for students Services for all university students Popular services E-Learning (moodle) KIM - Multifunction Copier System Studiport (HIS-LSF) Wi-Fi/Wireless LAN Login details for students E-Ma
/en/zimt/services/services-for-guests/guest-login-data
Login Data Listen Guest access to the IT systems at EUF is available upon application. Users are subject to the IT User Regulations as soon as they start using any IT service at EUF. One important use
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/anzeigen-auflagen-spirale.pdf
MW Sonderheft 2007.qxp 70 Abhandlungen MedienWirtschaft Sonderheft 2007 Das Konzept der Anzeigen-Auflagen-Spirale gehört zum Standard der deutschsprachigen medienökonomischen Li- teratur. Dabei wird p
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/hoerbuecher.pdf
Medien Wirtschaft 03/06 RZ:Medien Wirtschaft 03/06 RZ Der Markt für Hörbücher Eine Analyse klassischer und neuer Distributionsformen Thomas Friederichs, B.Sc. Fachbereich Informatik, Universität Koble
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/intrapreneurship.pdf
CRC Hass Copyright © 2011 Journal of Media Business Studies. Berthold H. Hass, “Intrapreneurship and Corporate Venturing in the Media Business: A Theoretical Framework and Examples from the German Pub
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/targeting.pdf
MedienWirtschaft 1/2011 Praxisforum Prof. Dr. Berthold H. Hass Professur für Allgemeine Betriebswirt schaftslehre, insb. Medienmanagement und Marketing, Universität Flensburg berthold.hass@uni-flensb
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/9783540737001-c1-1-.pdf
Vorwort der Herausgeber Der Begriff des „Web 2.0“ hat sich seit der erstmaligen Nennung zu einem Schlagwort, fast schon zu einem neuen Hype entwickelt. In der Tat spielt bereits der Terminus auf die e
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/gewissen.pdf
HUMBOLDT-UNIVERSITÄT ZU BERLIN WIRTSCHAFTSWISSENSCHAFTLICHE FAKULTÄT DISCUSSION PAPER - ECONOMICS SERIES - 115 “Risikobereitschaft” und “Gewissen” als Determinanten für kooperatives Verhalten im Gefan