fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/international-class/ic-2014-applecross-report.pdf
Towards a greener Applecross Towards a Greener Applecross March 20 2014 Developed by: Michelle Akute Waliullah Bhuiyan Alejandra Claure Paul Boateng Kristine Lim Shadman Shukry Derina Paramitasari Emm
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/international-class/the-transport-sector-in-rousay-and-eday-energy-cost-and-emissions-compared-to-kirkwall-2010-.pdf
Microsoft Word - IC_2010_Final_report_19March.docx THE TRANSPORT SECTOR IN ROUSAY AND EDAY: ENERGY, COST AND EMISSIONS COMPARED TO KIRKWALL International Class 2010 Energy and Environmental Management
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/international-class/ic-2016-the-assessment-of-renewable-energy-projects-for-community-benefit-in-west-harris.pdf
Report - West Harris Europa-Universität Flensburg Energy and Environmental Management Master Programme THE ASSESSMENT OF RENEWABLE ENERGY PROJECTS FOR COMMUNITY BENEFIT IN WEST HARRIS MARCH 17th INTER
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/projekte/flecc-online-version.pdf
242 S: Weil wir da immer auf'm Campingplatz sind. 243 S: Weil ich da immer die ganze Nacht aufbleiben darf. 244 L: Die ganze Nacht? Wir erfahrn ja interessante Sachen hier! 245 S: Friday. Da kann ich meistens [...] pocket book rausnehmt. Ich hab da nämlich beim Kopieren einen 270 Fehler gemacht, da ist so'n schwarzer Streifen drin. 271 Nehmt ihr bitte einen Bleistift und schreibt die Namen da nach. 272 [Stillarbeit] 273 [...] Saturday? 233 L: Why? 234 S: Weil ich da ausschlafen darf. 235 L: Anna, what's your favourite day? 236 S: Friday. 237 L: Why? 238 S: [unverständlich] 239 S: Und weil wir da meistens keine Hausaufgaben aufhaben
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.huss.breakinthewaddensea/englisch/breakinthewaddensea-merlehusscorr.pdf
Title: “Migratory Birds in the Wadden Sea“ Basic Source: WWF Deutschland (Ed., 2012): Pause im Wattenmeer. Zugvögel zwischen Arktis und Afrika. Sekundarstufe I. Berlin. www.wwf.de/fileadmin/fm- wwf/Pu
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.zimdars.korallenriff/englisch/teachers-information.pdf
Teaching Material on Biodiversity Conservation (TMBC) Title: Tropical coral reef Author: Ann-Sophie Zimdars Quality Assessement: Carsten Hobohm (UF) Level: Secondary School Type of material: Illustrat
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.witte.weideland/englisch/teaching-material-englisch.pdf
Topic: Grassland Author: Janina Witte Quality assessment: Carsten Hobohm, University of Flensburg Level: Primary (class level 3/4) Material: Story by a crow about the changing landscape, crop fields,
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.lautz.korallenriffe/englisch/material.pdf
tentacles limestone skeleton stomach mouth name: date: Who am I? Now you can take a closer look at me: Hello, I am a coral. There are many different species of us all over the world. I am a stony cora
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.lautz.korallenriffe/englisch/route-card.pdf
(o.A., 2007) name: date: The coral reef Read the worksheets carefully and fill in your route card. Who am I? _____________________ Do you think that I am an animal or a plant? ____________________ Dra
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.lautz.korallenriffe/englisch/teacher.pdf
Teaching material: coral reef Author: David Lautz School: secondary school Type of material: information material + route card, PowerPoint-presentation, infor- mation for teachers Goal: To get to know