fileadmin/content/portal/international/dokumente/darlehnesfonds-der-foerdergesellschaft-antrag-2018-11-02.pdf
(z.B. Sozialzentrum oder Jobcenter), dass eine überbrückende Leistungsgewährung nicht möglich ist. 1. Angaben zum/zur Antragsteller/in Nachname: _____________________________________________________ V [...] ___________________________ _____________________________________________________ Immatrikulation: 1. Datum: ________________ Hochschule: __________________________________ 2. Datum: ________________
fileadmin/content/portal/international/dokumente/richtlinien-studienunterstuetzung-foerdergesellschaft-euf-2019.01.pdf
Seite 1 von 3 Richtlinien - Einmalige finanzielle Studienunterstützung (Stand: 15.01.2019) Richtlinien für die Vergabe einer einmaligen finanziellen Studienunterstützung für internationale Studierende [...] durch die Fördergesellschaft der Europa-Universität Flensburg e.V. – Richtlinien – § 1 Antragsberechtigung Einen Antrag auf die Gewährung einer einmaligen finanziellen Studienunterstützung durch die [...] Begründung der finanziellen Notlage beinhalten und ist zusammen mit folgenden Dokumenten einzureichen: 1. Kopie des Ausweisdokuments 2. Studienbescheinigung (ggf. Zulassungsschreiben) der EUF 3. Lebenslauf
fileadmin/content/portal/international/dokumente/antragsformular-studienunterstuetzung-foerdergesellschaft-euf-2019.01.pdf
Seite 1 von 5 Antrag auf eine einmalige finanzielle Studienunterstützung Antrag auf eine einmalige finanzielle Studienunterstützung durch die Fördergesellschaft der Universität Flensburg e.V. Diesem Antrag [...] letzten drei Monate Kopie des letzten BAföG-Bescheids bzw. Bestätigung, dass BAföG beantragt wurde 1. Angaben zum/zur Antragsteller/in Nachname: _____________________________________________________ V [...] ___________________________ _____________________________________________________ Immatrikulation: 1. Datum: ________________ Hochschule: __________________________________ 2. Datum: ________________
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/didaktik/didaktisch-eng/mouchot-didaktik-gb.pdf
cooker) 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Suggestions to Teachers (Mouchot and the solar cooker) Expected results After the lesson, the students are expected to: 1. Describe [...] Science in the proposed activities, indicatively, we can quote the following: A) In activity 1 the cases 1, 2 and 5 concern the characteristic of Nature of Science: “There are historical, cultural, and [...] Rizaki and Panagiotis Kokkotas with the support by the European Commission (Project 518094-LLP-1-2011-1-GR-COMENIUS-CMP) and the NKUA of Greece. This publication reflects the views only of the authors
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/didaktik/didaktisch-eng/en-la-mouchot.pdf
Activities (Mouchot and solar cooker) 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Student’s Learning Activities (Mouchot and solar cooker) Activity 1 You will watch a video with narration [...] thermometer. c) Set the electric bulb to radiate for 10 minutes. d) Record temperature changes in Table 1. Table 1 Take the temperature every 2 minutes 4 Student’s Learning Activities (Mouchot and solar cooker) [...] Panagiotis Kokkotas and Ioannis Vlachos with the support by the European Commission (Project 518094-LLP-1-2011-1-GR-COMENIUS-CMP) and the NKUA of Greece. This publication reflects the views only of the authors
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/zip/zip-eng/mouchot.zip
spectrum. 1 These ‘new rays’ became an issue of investiga- tion for several researchers, most namely John Leslie who published in 1804 a monograph deal- ing with this issue. However, Rumford published 1 The [...] Joule wrote that "constant practice had enabled me to read off with the naked eye to 1/20 of a division it followed that 1/200 of a degree Fahr, was an appreciable tem- perature" (Joule 1884, p. 303). At such [...] energy was written by Peter Heering with the support the European Commission (project 518094-LLP-1-2011-1-GR-COMENIUS-CMP) and Flensburg University, Germany. This publication reflects the views only of
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/geschichten/geschichten-pol/mendeleev-story-pl.pdf
edytowane przez Catherine Froese Klassen przy wsparciu Komisji Europejskiej (projekt nr 518094-LLP-1-2011-1-GR-COMENIUS-CMP) i Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych. Publikacja [...] Sen Dymitra 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Sen Dymitra o okresowości Był dzień 12 lipca 1849 roku w Tobolsku na Syberii. Podekscytowany 15-letni Dymitr Mendelejew ściskał
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/biografien/biografien-pol/mendeleev-biografie-pl.pdf
została napisana przez Emilię Dobrowolską przy wsparciu Komisji Europej- skiej (projekt nr 518094-LLP-1-2011-1-GR-COMENIUS- CMP) i Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych. Publikacja [...] Biografia: Dimitri Ivanovich Mendeleev 1 Storytelling Teaching Model: wiki.science-stories.org Biografia: Dimitri Ivanovich Mendeleev Dymitr Iwanowicz Mendelejew (1834-1906) był rosyjskim chemikiem, który
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/hintergruende/hintergrund-pol/hintergrund-mendeleev-pl.pdf
zostało napisane przez prof. Peter Heeringa, przy wsparciu Komisji Europejskiej (projekt nr 518094-LLP-1-2011-1-GR- COMENIUS-CMP) i Uniwersytetu we Flensburgu, Niemcy. Publikacja odzwierciedla jedynie poglądy [...] Tło historyczne: Rozwój układu okresowego pierwiastków 1 Storytelling Teaching Model: wiki.science-stories.org © 2012, S@TM Research Group Tło historyczne: Rozwój układu okresowego pierwiastków Wprowadzenie [...] zmieszanych ciał, te zaś z kolei mogą zostać ponownie rozłożone na pierwiastki składowe.” (Boyle 1661, 187)1 Podczas gdy samo pojęcie pierwiastka chemicznego stawało się wygodnym narzędziem chemicznego myślenia
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/didaktik/didaktisch-pol/mendeleev-didaktik-pl.pdf
Story: Curie Uwagi dydaktyczne do lekcji 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu 2 Uwagi dydaktyczne do lekcji Storytelling Teaching Model: wiki.science-stories.org