Search narrowed by:
Remove all filters
/en/department-of-speech-and-language-education/publications/prof-dr-phil-solveig-chilla
Heterogenität und Diversität im Englischunterricht - fachdidaktische Perspektiven. Frankfurt/Main: Peter Lang. bis 2016 Benkmann, R., S. Chilla & E. Stapf (eds.). 2012. Inklusive Schule. Einblicke und Ausblicke [...] Vergleich. In: C. Yildiz et al. (eds.): Sprachen 2016. Russisch und Türkisch im Fokus . Berlin: Peter Lang, 175-205. *Chilla, S. & K. Vogt. 2017. Diversität und Heterogenität im Englischunterricht: Interd [...] Heterogenität und Diversität im Englischunterricht –fachdidaktische Perspektiven . Frankfurt/Main: Peter Lang, 55-82. *Hamann, C., S. Chilla, N. Gagarina & L. Abed Ibrahim. 2017. Syntactic complexity and bilingualism
/en/iim/study-programs/courses-of-study/ba-international-management-bwl/danish-intensive-courses
Danish intensive course within the framework of the B.A. IM-BWL Listen Dear future students of B.A. IM-BWL and BSc, here you will find important information about the Danish intensive course! Students
/en/philosophie/our-staff/prof-dr-anne-reichold/veroeffentlichungen-und-vortraege
Reichold, Anne / Neuser, Wolfgang (Hg.)(2005): Das Geheimnis des Anfangs. Frankfurt/New York: Peter Lang Reichold, Anne (2004): Die vergessene Leiblichkeit. Zur Rolle des Körpers in ontologischen und ethischen [...] In: Reichold, Anne / Neuser, Wolfgang (Hg.): Das Geheimnis des Anfangs. Frankfurt/New York: Peter Lang, 119-148. Reichold, Anne (2003): Informatisierung und Subjektivität - werden Objekte zu Subjekten
/en/trilateral-graduate-school/press
zu Versöhnung zu fördern. 2. Die globale Perspektive des Projekts: Der Nahostkonflikt spielt schon lange nicht mehr nur im Nahen Osten, sondern ist durch Migrationsbewegungen auch in Europa gegenwärtig 3
/en/trilateral-graduate-school/concept
understanding and receptivity to facilitation and peace initiatives. Flyer flyer-graduiertenschule-din-lang-6-seiten-en-2021-12-13.pdf 05/30/2023 1 MB (PDF) Download
/en/english-and-american-studies/who-we-are/members-of-our-institute/witen-michelle-jr-prof-dr/research-and-publications
Looking-Glass." Through the Looking-Glass: A Companion . Eds. Franziska Kohlt and Justine Houyaux. Peter Lang. (forthcoming 2023) Witen, Michelle. "James Joyce. Ulysses. A Novel ." Lexikon Schriften über Musik
/en/english-and-american-studies/who-we-are/members-of-our-institute/former-professors/beger-anke-dr/publications
Different Disciplines (Duisburger Arbeiten zur Sprach- und Kulturwissenschaft, Band 125) . Berlin: Peter Lang.(Doctoral dissertation) 2011 ANGER, LOVE and SADNESS Revisited: Studying Emotion Metaphors in Authentic
/en/english-and-american-studies/who-we-are/members-of-our-institute/jaekel-olaf-prof-dr/flair
Facetten von Sprachbewusstheit. (2008) (16,60 Euro) Weitere Informationen zu diesem Buch. Band 2: Barbara Lang: Lautspieldialoge: Formale Kohärenzbildung und frühe Bewusstwerdungsprozesse von Sprache in der I
/en/english-and-american-studies/who-we-are/members-of-our-institute/machat-sibylle-dr/publications
Machat, "Review of Randy Laist, Technology and Postmodern Subjectivity in Don DeLillo's Novels, Peter Lang Publishing, New York: 2010." in: Anglia - Zeitschrift für englische Philologie , Volume 129, Issue
/en/zentrum-kurs/who-we-are
Directorate Listen Prof. Dr. Eva Gugenberger Prof. Dr. Karoline Kühl (director) Prof. Dr. Nils Langer Robert Langhanke Other members at the EUF Prof. Dr. Helga Andresen Prof. Dr. Jörn Bockmann Dr. Tem