Search narrowed by:
Remove all filters
/en/department-for-sustainable-energy-transition/who-we-are/team/professors/prof-dr-pao-yu-oei
R.Y./ Jotzo, F./ Kalkuhl, M./ Lamb, W.F./ Löschel, A./ Manych, N./ Meinshausen, M./ Oei, P.-Y./ Peters, G.P./ Sovacool, B./ Steckel, J.C./ Thomas, S./ Workman, A./ Wiseman, J. (2024): Coal transitions—part
/en/department-for-sustainable-energy-transition/who-we-are/team/associated-scientists/paola-andrea-yanguas-parra
Dr. Paola Andrea Yanguas Parra Listen Contact E-mail p.yanguasparra -PleaseRemoveIncludingDashes- @ tu-berlin.de Street Auf dem Campus 1 Post code / City 24943 Flensburg ORCID 0000-0001-5681-1628 Inst
/en/frisian/who-we-are/prof-dr-nils-langer
2). Oxford: Peter Lang. 302 pp. 2012 mit Steffan Davies and Wim Vandenbussche. Language and History, Linguistics and Historiography . (= Studies in Historical Linguistics 7). Oxford: Peter Lang. 503 pp [...] Lay linguistic stigmatisations in German, past and present (= VarioLingua 28). Frankfurt/M etc: Peter Lang. 344 pp. 2001 Linguistic Purism in Action – How auxiliary tun was stigmatized in Early New High [...] History of German . (= Britische und Irische Studien zur deutschen Sprache und Literatur 52). Oxford: Peter Lang. 312 pages. 2007 mit Stephan Elspaß, Joachim Scharloth, and Wim Vandenbussche. Language History
/en/proref/team/team/lehrkraefte-deutsch/birte-petersen
Birte Petersen Listen Contact Phone +49 461 805 2170 E-mail birte.petersen -PleaseRemoveIncludingDashes- @ uni-flensburg.de Building Versatel-Gebäude Room VG 118 Street Nordstraße 2 Post code / City 2
/en/romance-studies/who-we-are/lecturers/dr-benjamin-inal
der spanischsprachigen Literatur. [Hispanistik im globalen Kontext, Band 3] Frankfurt a.M. [u.a.]: Peter Lang. - rezensiert von: Hennigfeld, Ursula (2018), in: Romanische Forschungen, 130 (2). 272-273. - [...] etenz in der Fremdsprachenlehrer*innenbildung – Theorien, Konzepte – Empirie. Frankfurt am Main: Peter Lang. 163-180. [23] 2021: "Mündlichkeit und Unterrichtsreflexion im Praxissemester Spanisch. Ein [...] l’autre. Kulturdidaktische und kulturwissenschaftliche Studien zu medialen Stereotypen. Berlin u.a.: Peter Lang, 123-143. [15] 2019: "Werbevideos und transkulturelles Lernen im Spanischunterricht", in: Hispanorama