Search narrowed by:
Remove all filters
fileadmin/content/institute/germanistik/dokumente/personal/leitfaden-wissenschaftliche-hausarbeiten-25-05-20.pdf
Autoren (= Wissenschaftskommunikation. 4). Sammelband/Handbuch Bredel, Ursula/Günther, Hartmut/Klotz, Peter/Ossner, Jakob/Siebert-Ott, Gesa (Hg.) (2003): Didaktik der deutschen Sprache – Ein Handbuch. 2 Bde
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/projekte/dohcce-online.pdf
11790 read No. 1. 11791 S. Peter is on his journey home. 11792 L. Stop, stop, stop. Peter-is … Peter-is, again… 11793 S. Peter is … 11794 L. Not Peter is … Peter-is… 11795 S. Peter is … 11796 L. … on his journey [...] agiert] Now. What does Peter want? 224 What does Peter want? Monika. 225 S. Peter wants chickens. 226 L. Peter? Correct! 227 S. Peter wants chicken. 228 L. Yes, that’s right. Peter wants chicken. Betty? [...] has /ˈbirsdi/. Peter wants a record. What 306 does Peter want? 307 S. Peter /wəunts/ a /ˈrekəd/. 308 L. Fine. Once more. Thomas. 309 S. Peter wants … 310 L What does Peter want? 311 S. Peter wants records
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/projekte/flecc-online-version.pdf
you come here? 6 And show me Peter's nose! 7 And say: "nose"! 8 S: Nose. 9 L: Wait! And now YOU ask someone. 10 [S ruft anderen S auf.] 11 L: And now you say: "Show me Peter's eyes!" 12 S: No me Sheter's [...] 20 All together, 1-2-3! 21 Alle S: Knees! 22 [...] 23 L: Come here, and show me Peter's hands! 24 [S zeigt auf Peters Kopf.] 25 L: But we look for his head! 26 [...] 27 [S kriecht unter den Tisch.] 28 [...] 64 S [liest vor]: I'm not British. 65 L: Number three. Michael. 66 S [liest vor]: Peter and Sanjay are twins. 67 L: Peter and Sanjay aren't twins. Next? 68 S [liest vor]: My Englisch teacher ... 69 L: No
fileadmin/content/institute/romanistik/hinweise-hausarbeiten-cordula-neis/general-instructions-of-how-to-write-your-paper-hese-20-21-languages-in-europe.pdf
Bildungsbereich. (Duisburger Arbeiten zur Sprach- und Kulturwissenschaft; 93). Frankfurt am Main: Peter Lang. 5 Model pages of how to integrate quotations in your text pages taken from: NEIS, Cordula (2003):
fileadmin/content/institute/romanistik/hinweise-hausarbeiten-cordula-neis/bibliography.pdf
Innsbruck: Innsbruck University Press. 19. BURKE, Peter (1998): The European Renaissance. Centres and Peripheries. Oxford: Blackwell. 20. BURKE, Peter (2004): Languages and Communities in Early Modern [...] Europe. Cambridge: Cambridge University Press. 21. BURKE, Peter (2006): Wörter machen Leute. Berlin: Wagenbach. 22. BRIGGS, Asa / BURKE, Peter (2009): A Social History of the Media. From Gutenberg to the [...] Main: Peter Lang. 36. ELSNER, Daniela/ LUTZ, Küster/ VIEBROCK, Britta (Eds.) (2007): Fremdsprachenkompetenzen für ein wachsendes Europa. Das Leitziel „Multiliteralität“. Frankfurt am Main: Peter Lang.
fileadmin/content/institute/romanistik/hinweise-hausarbeiten-cordula-neis/bibliographie-einfuehrung-in-die-franzoesische-sprachwissenschaft-1-.pdf
VIVES, Vicente (2018): Romaniae Pontes. Beiträge zur Sprache in der Gallo- und Iberoromania. Berlin: Peter Lang. GECKELER, Horst/ DIETRICH, Wolf (2007): Einführung in die französische Sprachwissenschaft. 4
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/etc/nachruf-prof-dr-peter-nicoalaisen-1.pdf
Microsoft Word - Dokument1 Das Englische Seminar trauert um seinen Emeritus Professor Dr. Peter Nicolaisen. Fast 30 Jahre lang - von Juli 1972 bis zu seinem Eintritt in den Ruhestand im September 2001 [...] ll für die Belange der Hochschule ein. Zahlreiche Jahrgänge von Studentinnen und Studenten haben Peter Nicolaisen als ebenso wohlwollenden wie anspruchsvollen Hochschullehrer kennen gelernt, dessen Le
fileadmin/content/seminare/soziologie/dokumente/culture-practice-and-europeanization/cpe-vol.5-no.1-2020/cpe-5-1-pp85-101-gaertner-2020.pdf
Cameroon. In P. Drulák and S. Moravcová (eds.), Non-Western Reflection on Politics. Frankfurt am Main: Peter Lang. Nyamnjoh, F. (2011). Cameroonian bushfalling. Negotiation of identity and belonging in fiction
fileadmin/content/seminare/soziologie/dokumente/culture-practice-and-europeanization/cpe-vol.5-no.1-2020/cpe-5-1-pp123-132-vobruba-2020.pdf
labour market and welfare state. The case of Germany. Journal of Social Pol- icy, 32. 571-587. Glotz, Peter (1986): Freiwillige Arbeitslosigkeit? Zur neueren Diskussion um das „gar- antierte Grundeinkommen“ [...] Grundeinkommen als Antwort auf die Krise von Arbeitsmarkt und Sozialstaat. In: Neuendorff, Hartmut, Peter, Gerd & Wolf, Frieder O. (Eds.): Arbeit und Freiheit im Widerspruch? Bedingungslosen Grundeinkommen
fileadmin/content/seminare/soziologie/dokumente/culture-practice-and-europeanization/cpe-vol.5-no.1-2020/cpe-5-1-pp1-15-lueg-carlson-2020.pdf
(2017). Why Europe? Narratives and counter-nar- ratives of European integration. Frankfurt am Main: Peter Lang. Barthes, R., & Duisit, L. (1975). An introduction to the structural analysis of narrative. New