Search narrowed by:
Remove all filters
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.hayri.fischtreppe/englisch/the-story-of-salmo.pdf
assignments 1. Develop a profile with the help of the story. You can use additional information from the internet. 2. Which route do the salmon take to get to their spawning grounds? Draw their route in the image [...] passage. Draw in a possible fish ladder. 4. Mark the places the fish cannot get past. Hint: Use the internet for information! Fig. 1: Atlantic salmon (CREATIVE COMMONS ATTRIBUTION-SHARE-ALIKE LICENSE, 2009)
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.ga-rtner.gru-nes-band/englisch/the-green-belt-reconnection.pdf
can collect information on their own and develop their own theories. → historical consideration. Internet resources for teachers The European Green Belt Anonymous (Hrsg., 24.11.2013): European Green Belt:
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/international-class/the-ecological-footprint-of-the-sleat-peninsula-2008-.pdf
World Conservation Monitoring Centre, Redefining Progress & Centre for Sustainability Studies, UK Internet websites http://assets.panda.org/downloads/lpr2002.pdf 23/13/2007 printed on 10.03.2008 http://www
fileadmin/content/portal/die-universitaet/dokumente/satzungen/amtliche-satzungen/2018/tenure-track-professur-satzung.pdf
1 Satzung über die Strukturen, Verfahren und Merkmale von Tenure-Track-Professuren an der Euro- pa-Universität Flensburg (TTP-Satzung) Vom 21. November 2018 Tag der Bekanntmachung im NBl. HS MBWK Schl
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.murphy.iucn.redlist/englisch/teaching-material.pdf
Teaching methods: research Time needed: 45 – 90 min Demands on participants: Good English skills, internet connection Text: The IUCN: International Union for Conservation of Nature and Natural Resources
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.zimdars.korallenriff/englisch/teachers-information.pdf
ly, the images can be discussed in group work. To consolidate the results, some research on the internet or in literature is recommended. Following the description by several pupils the topic is explained
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/targeting.pdf
gruppe nicht deckungsgleich sind, entstehen ineffiziente Streuverluste. Interaktive Medien wie das Internet erlauben den Einsatz von sog. Targeting-Technologien, die eine ziel- gerichtete, streuverlustreduzierte [...] nur Aussagen bezogen auf das gesamte Publikum möglich. Im Gegensatz zu Massenmedien besteht beim Internet eine PunktzuPunktVerbindung vom Sender zum Empfänger, sodass bei Onlinemedien auch Daten über [...] regionale Bedeutung hat, variiert ihre Wirkung auch mit der Zeit. Beispielsweise nutzen Berufstätige das Internet morgens meist beruflich, in der Mittagspause sowie abends und am Wochenende hinge gen privat. Mit
fileadmin/content/abteilungen/comparative-political-economy/dokumente/downloads/synopse-englisch2019.pdf
Regional Studies, 50(1): 35-51. The second section contains data sources and generally internet sources. Internet sources: Author’s surname, Author’s first name (date of publication): Title. Plattform
fileadmin/content/abteilungen/industrial/dokumente/downloads/veroeffentlichungen/diskussionsbeitraege/sustainable-electricity-system-baltic-region-003.pdf
Human Studies Department Energy and Environmental Management Munketoft 3b 24937 Flensburg Germany Internet: www.znes-flensburg.de Flensburg, November 2012 Diskussionsbeiträge 3 Discussion Paper 3 ISSN: 2192-4597 [...] Human Studies Department Energy and Environmental Management Munketoft 3b 24937 Flensburg Germany Internet: www.znes-flensburg.de Flensburg, November 2012 Diskussionsbeiträge 3 Discussion Paper 3 ISSN: 2192-4597
fileadmin/content/studiengaenge/eucs/dokumente/downloads/studienqualifikationssatzung.pdf
Testing System): 6,5 (Total Score) 4. TOEFL (Test of English as a Foreign Language): 80 Punkte (internet-based) 2. Lehramt an Grundschulen, Gemeinschaftsschulen und Sekundarschulen (Sek I und Sek II) sowie [...] Language Testing System): Band Score 6, 7, 8, 9 2. TOEFL (Test of English as a Foreign Language): a. Internet-Based Testing: mindestens 70 Punkte (von max. 120) b. Paper-Based Testing: mindestens 525 Punkte [...] europäischen Referenzrahmens CEF) wie z.B. 1. TOEFL (Test of English as a Foreign Language): a. Internet-Based Testing: mindestens 70 Punkte (von max. 120) b. Paper-Based Testing: mindestens 510 Punkte