Search narrowed by:
Remove all filters
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.kersten.tasm.teufel/englisch/worksheet.pdf
Try to answer my questions. 1. How did I get the name “devil”? 2. Do you know any animals in your country which live similarly to me? 3. How do I know there are enemies around if I hunt in the twiligh
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.hansen.panda/englisch/teaching-material-for-biodiversity-conservation.pdf
Teaching Material for Biodiversity Conservation (TMBC) Title: The Giant Panda Author: Stefanie Hansen Quality Assessment: Carsten Hobohm Type of Material: Story with a game Aim: Children should develo
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.reitel.schwarzspecht/englisch/black-woodpecker.pdf
Teaching material on Biodiversity Conservation Titel: The black woodpecker – A forest dweller Authors: Meryem Reitel Level: primary school Type of material: Information with individual task Aim: To se
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.voss.gorilla/englisch/information-teacher.pdf
Teaching Material on the topic: Conservation of Biodiversity (TMBC) Titel: The Gorilla Author: Inga Voss Quality Assessment: Carsten Hobohm (UF) Level: Primary school Type of material: Station-based w
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.voss.gorilla/englisch/station-2.pdf
Station 2 Choose a partner. Ask him/her to read the text "Soft giants" about gorillas aloud for you. Listen carefully. Afterwards, do your best to fill in the missing words in the cloze exercise. If y
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/downloads/haschemi-yekani-how-to-write-a-term-paper.pdf
allgemein/anmeldung-ba-ma-thesis.pdf http://www.uni-flensburg.de/fileadmin/content/portale/studium_und_lehre/dokumente/info-und-beratung/spa-allgemein/anmeldung-ba-ma-thesis.pdf http://www.uni-flensburg.de [...] 10099 and http://www.uni-kassel.de/themen/uploads/media/handreichung_plagiate_studierende_2014_11.pdf 4 An overview of this style can be found, for instance, on the web page of the Purdue Online Writing [...] de/?10099 http://www.uni-kassel.de/themen/uploads/media/handreichung_plagiate_studierende_2014_11.pdf https://owl.english.purdue.edu/owl/ 4 “I wanted to log as many miles as I could before Bennett got
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/downloads/haschemi-yekani-projektba5-ws15-16.pdf
Informationen zur interdisziplinären Projektarbeit Prof. Dr. Elahe Haschemi Yekani Interdisciplinary Project Work (Literature) elahe.haschemi-yekani@uni-flensburg.de Wintersemester 2015/16 Literature
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/pdfs/jaekel/flyer-bd-1-15.06.09-24.08.10.pdf
Denken über Sprechen ... Wer sprechen kann, kann auch denken über Sprechen: Sprachbewusstheit ist ein integraler Bestandteil menschli- cher Sprachfähigkeit. Systematisch er- forscht wird sie allerding
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/pdfs/jaekel/flyer-bd-2-15.06.09.pdf
Flyer Lautspieldialoge ... ... und frühe Bewusstwerdungs- Barbara Lang prozesse von Sprache ... Lautspieldialoge Formale Kohärenzbildung und frühe Bewusstwerdungs- prozesse von Sprache in der Interakt
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/pdfs/jaekel/flecc-flyer-2010-2.pdf
FLECC-Flyer-2010-2 Olaf Jäkel The Flensburg English Classroom Corpus (FLECC) Sammlung authentischer Unterrichtsgesprä- che aus dem aktuellen Englischunterricht auf verschiedenen Stufen an Grund-, Haup