Search narrowed by:
Remove all filters
/en/english-and-american-studies/who-we-are/members-of-our-institute/loock-kathleen-dr/research
Center, University of Minnesota, Minneapolis (USA) Academic PR and Public Outreach Workshop and Panels Lange Nacht der Wissenschaft (Berlin), Roundtable Discussion "Da tut sich was: Wie Netflix, Revivals und
/en/department-of-industrial-organizational-psychology/research/research-projects/completed-projects
- 05/2007 Project Management: Prof. Dr. Marianne Resch Project team members: Claudia Fenzl, Rūta Lange, Uta Bindl, Anika Schulz Literature suggestions: Resch, M. (2003). Work-Life Balance - neue Wege der [...] members: Heinz-Werner Bertelmann, Alexandra Diendorf, Simon Fietze, Michael Lambert Hacker, Ruta Lange, Anika Schulz, Dr. Martin Resch Literature suggestions: Resch, M. (2003). Analyse psychischer Belastungen
/eucs/about-ba-eucs/archive
Datum: 02/13/2017 Datei: 220 KB (PDF) Download http://docreader.readspeaker.com/docreader/?cid=buchy&lang=en_us&url=http%3A%2F%2Fwww.uni-flensburg.de%2Ffileadmin%2Fcontent%2Fstudiengaenge%2Feucs%2Fbilder
/en/philosophie/our-staff/prof-dr-david-schweikard/publications
alternative to the intentionality paradigm] (with Ludwig Siep) "What is Ecological Ethics?" In: M.A. Lange/D. Poszig/A. Hermann (Eds.), Water on Mediterranian Islands: Advanced Study Course SUSTAINIS , Zentrum
/en/department-of-speech-and-language-education/publications/prof-dr-phil-solveig-chilla
Heterogenität und Diversität im Englischunterricht - fachdidaktische Perspektiven. Frankfurt/Main: Peter Lang. bis 2016 Benkmann, R., S. Chilla & E. Stapf (eds.). 2012. Inklusive Schule. Einblicke und Ausblicke [...] Vergleich. In: C. Yildiz et al. (eds.): Sprachen 2016. Russisch und Türkisch im Fokus . Berlin: Peter Lang, 175-205. *Chilla, S. & K. Vogt. 2017. Diversität und Heterogenität im Englischunterricht: Interd [...] Heterogenität und Diversität im Englischunterricht –fachdidaktische Perspektiven . Frankfurt/Main: Peter Lang, 55-82. *Hamann, C., S. Chilla, N. Gagarina & L. Abed Ibrahim. 2017. Syntactic complexity and bilingualism
/en/department-of-economics-and-its-didactics/research/publications
2014, S. 206-221. Bijedic, Teita / Ebbers, Ilona: Themenkonstruktion in der Wirtschaftsdidaktik. In: Lange, Harald / Sinning, Silke (Hrsg.): Kultur und Gesellschaft, Baltmannsweiler 2014, S. 45-57. Bijedic
/en/zentrum-kurs/who-we-are
Directorate Listen Prof. Dr. Eva Gugenberger Prof. Dr. Karoline Kühl (director) Prof. Dr. Nils Langer Robert Langhanke Other members at the EUF Prof. Dr. Helga Andresen Prof. Dr. Jörn Bockmann Dr. Tem
/en/english-and-american-studies/who-we-are/members-of-our-institute/jaekel-olaf-prof-dr/flair
Facetten von Sprachbewusstheit. (2008) (16,60 Euro) Weitere Informationen zu diesem Buch. Band 2: Barbara Lang: Lautspieldialoge: Formale Kohärenzbildung und frühe Bewusstwerdungsprozesse von Sprache in der I
/en/department-of-human-resources-and-organization/research/publications
method for improving the overall innovation capability of small and medium sized enterprises, in: Lang, Rainhart / Müller, Egon (Hrsg.): Proceedings: International Symposium on Innovation Methods and
/en/english-and-american-studies/who-we-are/members-of-our-institute/limberg-holger-prof-dr/publications
chung im Fach Englisch: Empirische Erkenntnisse und praxisorientierte Anwendung . Frankfurt a.M.: Lang. ( Link ) Limberg, Holger (2010). The Interactional Organization of Academic Talk: Office Hour Co [...] chung im Fach Englisch: Empirische Erkenntnisse und praxisorientierte Anwendung . Frankfurt a.M.: Lang, 63-96. Limberg, Holger / Jäkel, Olaf (Hrsg.) (2016). Einleitung: Unterrichtsforschung im Fach Englisch [...] chung im Fach Englisch: Empirische Erkenntnisse und praxisorientierte Anwendung . Frankfurt a.M.: Lang, 9-27. Limberg, Holger (2016). "Always remember to say Please and Thank you ": Teaching Politeness