fileadmin/content/spezial-einrichtungen/qualitaetsmanagement/evaluation/lve-muster/lveergvenh.pdf
Gender Male Femal Divers No answer Semester 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ≥10 LVE for lectures (teaching outcome oriented) Mark as shown: Please use a ball-point pen or a thin felt tip. This form will be processe
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/qualitaetsmanagement/evaluation/lve-muster/prov.pdf
Geschlecht männlich weiblich divers keine Angabe Fachsemester 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ≥10 Liebe Studierende, dieser Fragebogentyp nimmt die Lehre und die Lehrqualität in den Fokus. Die Lehrenden erhalten da
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/qualitaetsmanagement/evaluation/lve-muster/lveproven4.pdf
LVE for lectures (teaching process oriented) What is particularly good in this course? (please write clearly and legibly, use PRINT lettering and use the framed area only) The contents of the course a
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/qualitaetsmanagement/evaluation/lve-muster/ergs.pdf
Liebe Studierende, dieser Fragebogen unterstützt insbesondere Ihre Sebstreflexion in Bezug auf Ihren Kompetenzzuwachs. Ihre Dozierenden können außerdem Rückschlüsse für die Weiterentwicklung der Lehre
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/qualitaetsmanagement/evaluation/lve-muster/lveergsenh.pdf
Gender Male Femal Divers No answer Semester 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ≥10 LVE for seminars (teaching outcome oriented) Mark as shown: Please use a ball-point pen or a thin felt tip. This form will be processe
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/qualitaetsmanagement/evaluation/lve-muster/pros.pdf
fileadmin/content/portal/hochschulkommunikation/uninow-app-feed.png