fileadmin/content/portal/die-universitaet/bilder/hochschulrat/europa-preis/2018-jensen/2018-05-18-flensborg-avis-carsten-jensen-haedras-for-dialog-titel.pdf
mødet er blandt andet tredje trin i kommunens plan mod støjforurening. Hele dagsordenen vil være at finde på kommunens hjemme- side, hvor også mødereferatet vil kunne ses. tf POLITIK Møde i miljø- udvalget [...] Henriksen. Han håber, at lovgivningen kan komme på plads inden sommerferi- en. I SSF er der også glæde at finde hos formand Jon Hardon Hansen. - Jeg synes, det er et vældigt flot udspil. Hvis jeg skulle tage præstekå- [...] nødvendigvis nogen, der er an- svarlig. Vi skal helt tilbage til Isra- els grundlæggelse i 1948 for at finde kimen til konflikterne. FN åbnede i udgangspunktet for en jødisk og en palæstinensisk stat. Men dels
fileadmin/content/portal/die-universitaet/bilder/hochschulrat/europa-preis/2018-jensen/2018-05-18-flensburger-tageblatt-grenzkontrollen-sind-laecherlich-carsten-jensen-im-interview.pdf
Kultur KiNa – Panorama FREITAG, 18. MAI 2018 KULTUR1 . .................................................................................................................................................
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/3-8322-8100-2-inh.pdf
Microsoft Word - Titel_Vorwort_Inhalt_100123.doc Berthold H. Hass Rüdiger H. Jung Carlo Simon (Herausgeber) in Kooperation mit Helma M. Bleses Management in regionalen Netzwerken Grundlagen, Anwendung
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/frieling-virtuelle-gueter-mw.pdf
14 MedienWirtschaft 2/2011 Jens Frieling, M.A. Universität Flensburg Internationales Institut für Management Professur für Allg. Betriebswirtschafts- lehre, insbes. Medienmanagement und Marketing E-Ma
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/targeting.pdf
MedienWirtschaft 1/2011 Praxisforum Prof. Dr. Berthold H. Hass Professur für Allgemeine Betriebswirt schaftslehre, insb. Medienmanagement und Marketing, Universität Flensburg berthold.hass@uni-flensb
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/intrapreneurship.pdf
sellers, as the example of eBay demonstrates impressively. It is thus not surprising that “search, find, and obtain” has become a killer application in new media. Thus, online advertising and especially
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/anzeigen-auflagen-spirale.pdf
MW Sonderheft 2007.qxp 70 Abhandlungen MedienWirtschaft Sonderheft 2007 Das Konzept der Anzeigen-Auflagen-Spirale gehört zum Standard der deutschsprachigen medienökonomischen Li- teratur. Dabei wird p
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/pdfs/jaekel/jakel-costellazioni-vii-lg-1-veroeffentlichungen.pdf
how far denotational incongruencies interfere in their pupils’ foreign language learning. And they find appropriate methods to make their pupils aware of concrete cases of denotational incongruencies – [...] how far denotational incongruencies interfere in their pupils’ foreign language learning. And they find appropriate methods to make their pupils aware of concrete cases of deno- tational incongruencies [...] typically affect content words (see, e.g., Jäkel’s 2003 study of lexemes denoting times of the day), one finding of the present investigation lies in the fact that denotational incongruencies can also affect certain
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/pdfs/jaekel/jaekel-2019-ace-forschungsaufgaben.pdf
Microsoft Word - Formatierung_19_09_24.docx 77 Olaf Jäkel Seminar für Anglistik und Amerikanistik Analysing Classroom English: Forschungsaufgaben im Fach Englisch in der Grundschule als Action Researc
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/downloads/jakel-costellazioni-vii-lg-1-veroeffentlichungen.pdf
2011: 158, translation OJ). The Flensburg English Classroom Corpus (FLECC) fills exactly that gap, a finding supported from an Applied Linguistics and Corpus Lin- guistics perspective: «By way of final evaluation [...] it like this [gesture]! The same exercise continues in the following passage (28-32). In (29), we find the teacher repeating exactly the same display question plus pointing gesture she had used in (25) [...] this time, the answer provided by a pupil is not really comprehensible (30), so that the teacher finds it necessary to follow up (31) not only with a clearly articulated recast “Behind the car”. She adds