fileadmin/content/portal/forschung/dokumente/foref/tag-der-forschungsfoerderung/tdf-5-2022-11-02/4-ethikvoten-kattein-tdf-2022-11-02.pdf
Microsoft PowerPoint - 5-Kattein-Ethikvoten-2022-11-02 Kodex "Gute wissenschaftliche Praxis" der DFG und Umsetzungsstrategien II Einholung von Ethik-Voten Martina Kattein Flensburg, 02.11.2022 Forschu
fileadmin/content/portal/forschung/dokumente/foref/tag-der-forschungsfoerderung/tdf-4-2021-11-10/praesentationen/4-forschungspreis-dissertation-dreyer-euf.pdf
PowerPoint-Präsentation Die revista der 1920er Jahre zwischen Tradition und Innovation Semiotische, kontextuelle und gattungstheoretische Untersuchungen Antje Dreyer Anliegen der Doktorarbeit 11.11.20
fileadmin/content/portal/forschung/dokumente/nachwuchs/4-humboldtvortrag-kurz-erg-nl.pdf
Vortrag Alexander von Humboldt-Stiftung Die Alexander von Humboldt-Stiftung Verknüpfung wissenschaftlicher Exzellenz weltweit – Wissenstransfer und Kooperation auf höchstem Niveau Historische und geis
fileadmin/content/portal/forschung/dokumente/foref/tag-der-forschungsfoerderung/tdf-5-2022-11-02/4-img20221102160958-onur-schwab-kattein.jpg
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.bublitz.schwarzlanguren/englisch/4-interview.pdf
For rotation activity 3+4 Imagine you are an animal rights activist responsible for panda langurs in Vietnam. A reporter from your home country is now going to ask you some questions about your job. R
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.dobosi.csilla.orang.utan/englisch/4-solutions-the-orangutan-and-its-habitat.pdf
Solutions: 1. Describe the characteristics of the orangutan. - They belong to the great apes, live only in southeast Asia, are critically endangered - “forest people” that are able to climb (anatomy:
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.hoffmann.stephanie.meeresschildkroeten/englisch/4-worksheet-2.docx
What is good for the sea turtle? What is good for the sea turtle? ( 1.______________________________________ 2.__________________________________________ 3.______________________________________ 4.___
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.serwotka.saskia.meeresschutzgebiete/englisch/4.-discussion-english.pdf
Group work In your groups, plan a short discussion for a TV show about the expansion of a marine reserve. Discuss potential roles. Later, you should represent their views and opinions. Think about arg
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.grusdat.tore.austernfischer/englisch/4.-portrait-oystercatcher.mp4
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.bruhn.stephanie.wattenmeer/englisch/4.task-for-the-posterwork-for-the-protection-of-the-wadden-sea.pdf
Poster work for the protection of the Wadden Sea Task: In the last few hours you have collected a lot of information on the Wadden Sea. To finalize this work you and your group will create a poster wh