https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/biografien/biografien-eng/joliotcurie-biografie-gb.pdf
Biography: Irène Joliot-Curie 1 Storytelling Teaching Model: wiki.science-stories.org © 2012, S@TM Research Group Biography: Irene Joliot - Curie (1897-1956) Irène Joliot-Curie - older daughter of Mar
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/zip/zip-eng/joliot-curie.zip
Biography_Joliot-Curie_ENG.pdf Biography: Irène Joliot-Curie 1 Storytelling Teaching Model: wiki.science-stories.org © 2012, S@TM Research Group Biography: Irene Joliot - Curie (1897-1956) Irène Jolio
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/biografien/biografien-pol/curie-biografie-pl.pdf
Biografia: Maria Skłodowska-Curie 1 Storytelling Teaching Model: wiki.science-stories.org Biografia: Maria Skłodowska-Curie Maria (Marie Fr.) Skłodowska-Curie (urodzona w Warszawie, Polska, w 1867 rok
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/zip/zip-eng/story-curie-eng-full.zip
Biography_Becquerel_ENG.pdf Biography: Henri Antoine Becquerel 1 Storytelling Teaching Model: wiki.science-stories.org © 2012, S@TM Research Group 2 Biography: Henri Antoine Becquerel Storytelling Tea
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/zip/zip-eng/liebig.zip
Biography_Liebig_ENG.pdf Biography: Justus von Liebig 1 Storytelling Teaching Model: wiki.science-stories.org © 2012, S@TM Research Group Biography: Justus von Liebig Justus von Liebig (1803 – 1873) w
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/geschichten/geschichten-pol/eijkman-story-pl.pdf
Opowiadanie: Christiann Eijkman: Prostota cechą prawdy 1 Storytelling Teaching Model: wiki.science-stories.org Christiann Eijkman: Prostota cechą prawdy (Simplex non veri sigillum) Epizod 1: Więcej ni
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/didaktik/didaktisch-eng/scoring-of-student-questions.pdf
Background: Scoring of Student Questions in the Science Classroom 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Background: Scoring of Student Questions in the Science Classroom Intro
fileadmin/content/portal/forschung/dokumente/foref/forschungsdaten/euf-forschungsbericht-2022-tonersparend.pdf
Forschungsbericht der Europa-Universität Flensburg Berichtszeitraum 2021 2022 | Forschung Forschungsbericht der Europa-Universität Flensburg 2022 – Berichtszeitraum 2021 3 Inhaltsverzeichnis Entwicklu
fileadmin/content/portal/forschung/dokumente/foref/forschungsdaten/euf-forschungsbericht-2021-berichtsjahr-2020-tonersparend.pdf
Forschungsbericht der Europa-Universität Flensburg Berichtszeitraum 2020 2021 | Forschung Forschungsbericht der Europa-Universität Flensburg 2021 – Berichtszeitraum 20202 Inhaltsverzeichnis Entwicklun
fileadmin/content/portal/forschung/dokumente/foref/forschungsdaten/euf-forschungsbericht-2021-berichtsjahr-2020.pdf
Forschungsbericht der Europa-Universität Flensburg Berichtszeitraum 2020 2021 | Forschung Forschungsbericht der Europa-Universität Flensburg 2021 – Berichtszeitraum 2020 3 Inhaltsverzeichnis Entwicklu