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setting. In this context some models will be presented as theoretical frame of reference, e.g. the levels of health promotion-model by Kaba-Schönstein (2011) or the model of the setting-approaches central
fileadmin/content/abteilungen/gesundheit/abschlussarbeiten/kohorte-4/abstract-2013-weigert-sarah.pdf
thesis. This training is predicated on current available empirical research and the transactional model of stress and coping by Lazarus (1966). The starting points and objectives of the intervention were
fileadmin/content/institute/iim/dokumente/forschung/discussion-papers/22-alternativloesungen-fuer-die-krise-der-eurozone-discussionpaper.pdf
its perception in the German population. 10: Spieß, M. (2006): Estimation of a Two-Equation Panel Model with Mixed Contin- uous and Ordered Categorical Outcomes and Missing Data. 9: Holst, E./Schrooten
fileadmin/content/abteilungen/gesundheit/dokumente/pdf-downloads/mitteilungsblatt-ausgabe-2014-02-debora.pdf
34 Türkei-Aufenthalt für Studierende und Lehrende der EUF Zum dritten und letzten Mal ist eine Gruppe mit fünf Stu- dierenden und zwei Lehrenden der Europa-Universität Flensburg im August 2014 zur zwe
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Microsoft Word - Titel_Vorwort_Inhalt_100123.doc Berthold H. Hass Rüdiger H. Jung Carlo Simon (Herausgeber) in Kooperation mit Helma M. Bleses Management in regionalen Netzwerken Grundlagen, Anwendung
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MW Sonderheft 2007.qxp 70 Abhandlungen MedienWirtschaft Sonderheft 2007 Das Konzept der Anzeigen-Auflagen-Spirale gehört zum Standard der deutschsprachigen medienökonomischen Li- teratur. Dabei wird p
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search of a viable business model. The case of the Rhein-Zeitung thus has similarities to those reported by Mings and White (2000: 84) in their overview of online news business models. However, with the invention [...] Firms: Two Models of Strategic Momentum. Strategic Management Journal 3 (1), 1-25. Mings, Susan M. & Whiter, Peter B. (2000). Profiting from Online News: The Search for Viable Business Models. In: Kahin [...] resulting entrepreneurial opportunities, it is useful to review the nature of media products and business models since these characteristics provide the basis for the expansion into new media.1 A specific feature
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/frieling-virtuelle-gueter-mw.pdf
lle-gueter-geld-fuer-nichts, 10.07.2010. Lehdonvirta, V. (2009): Virtual item sales as a revenue model: Identifying attributes that drive purchase decisions. In: Electronic Commerce Research 9, S. 97-113
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/bfm-3a978-3-663-10152-9-2f1.pdf
Berthold H. Hass Geschäftsmodelle von Medienunternehmen GABLER EDITION WISSENSCHAFT Markt- und Unternehmensentwicklung Herausgegeben von Professor Dr. Dres. h.c. Arnold Picot, Professor Dr. Dr. h.c. R
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von Werbe schaltungen hat. Das in der Werbewirkungsforschung eta blierte Elaboration Likelihood Model von Petty und Cacioppo (1986) unterscheidet bei der Verarbeitung persuasiver Mittei lungen zwischen [...] mitteln in einem thematisch passenden Umfeld zum Ziel. Im Einklang mit dem Elaboration Likelihood Model zeigen Sham dasani et al. (2001: 7), dass insbesondere bei HighInvolve mentProdukten das thematische [...] & Verkaufen 40/2010, S. 6465. Petty, R. E. / Cacioppo, J. T. (1986): The Elaboration Likelihood Model of Persuasion. In: Advances in Experimental Social Psychology 19, S. 123 205. Soltani, A. / Canty